Μαύρος Γάτος

Αρχισαν τα πρώτα προβλήματα: Πελάτες χρειάζονται γνήσια υπογραφής για αποζημιώσεις απο ΚΕΠ τα οποία δέχονται μόνο με ραντεβού.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ηδη παρουσιάστηκαν στην αγορά τα πρώτα προβλήματα. Πελάτες που έχουν να λαμβάνουν αποζημιώσεις πρέπει να κάνουν θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής απο τα ΚΕΠ και δέν μπορούν.

Σε συνέχεια της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τη λήψη κατεπειγόντων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού COVID-19, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών υλοποιεί έκτακτα μέτρα σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ, με σκοπό την προστασία υπαλλήλων και πολιτών. Αυτό σημαίνει πως τα ΚΕΠ δέχονται τους πολίτες μόνο με ραντεβού με αποτέλεσμα η ουρά αναμονής να είναι τεράστια και να φτάνει ακόμη και σε μέρες!

Το καλύτερο ώς λύση αυτό το διάστημα θα ήταν οι ασφαλιστικές εταιρείες να είναι πιό ελαστικές και να βρεθεί κάποιος καλύτερος τρόπος για την ψηφιακή υπογραφή η οτιδήποτε άλλο.

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Ποιοι ασφαλιστικοί όμιλοι βρίσκονται στη λίστα του Forbes με τις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου;

Παρά το τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο της πανδημίας COVID-19, η παγκόσμια ασφαλιστική αγορά κατάφερε να βγει σχετικά αλώβητη από την πρωτοφανή αυτή κρίση,