Μαύρος Γάτος

Αρχισαν τα πρώτα προβλήματα: Πελάτες χρειάζονται γνήσια υπογραφής για αποζημιώσεις απο ΚΕΠ τα οποία δέχονται μόνο με ραντεβού.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ηδη παρουσιάστηκαν στην αγορά τα πρώτα προβλήματα. Πελάτες που έχουν να λαμβάνουν αποζημιώσεις πρέπει να κάνουν θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής απο τα ΚΕΠ και δέν μπορούν.

Σε συνέχεια της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τη λήψη κατεπειγόντων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού COVID-19, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών υλοποιεί έκτακτα μέτρα σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ, με σκοπό την προστασία υπαλλήλων και πολιτών. Αυτό σημαίνει πως τα ΚΕΠ δέχονται τους πολίτες μόνο με ραντεβού με αποτέλεσμα η ουρά αναμονής να είναι τεράστια και να φτάνει ακόμη και σε μέρες!

Το καλύτερο ώς λύση αυτό το διάστημα θα ήταν οι ασφαλιστικές εταιρείες να είναι πιό ελαστικές και να βρεθεί κάποιος καλύτερος τρόπος για την ψηφιακή υπογραφή η οτιδήποτε άλλο.

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Αγανακτισμένοι οι διαμεσολαβητές με τον όγκο των εγγράφων που χρειάζεται για να ανανεώσουν την άδειά τους!

“Σε λίγο θα μας ζητήσετε και πιστοποιητικό γέννησης!” Ανέφερε ένας αγανακτισμένος συνάδελφος σε υπάλληλο επιμελητηρίου όταν αυτός τον ενημέρωνε πως λείπουν μερικά

Τα ερωτήματα που δημιουργούνται απο την τροπολογία που καταθέτει ο κ. Γεωργιάδης για τις εκλογές των επιμελητηρίων

Ιδιαίτερο προβληματισμό προκαλεί η απόφαση του Υπουργού Aνάπτυξης και επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη να ζητήσει την αναβολή των επιμελητηριακών εκλογών κατά ένα