Μαύρος Γάτος

Η ατυχία του να τρακάρεις με κρατικό όχημα

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Πολύμηνες καθυστερήσεις και μεγάλη ταλαιπωρία καταγγέλλουν οδηγοί που έχουν εμπλακεί σε ατύχημα με κρατικό όχημα, καθώς τα αυτοκίνητα του δημοσίου είναι… ανασφάλιστα!

Το παράδοξο είναι πως το ελληνικό κράτος, το οποίο επιβάλλει δια νόμου στους ιδιώτες οδηγούς να ασφαλίσουν τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες τους (προβλέπονται επίσης και πρόστιμα σε περίπτωση εντοπισμού των παραβατών, σύντομα μάλιστα αναμένεται να γίνει νέα σχετική ηλεκτρονική διασταύρωση), αποφεύγει να πράξει αναλόγως για τα δικά του οχήματα.

Το κράτος, δηλαδή, αυτασφαλίζεται και οι παθόντες οδηγοί θα πρέπει να διεκδικήσουν την αποζημίωση για τη ζημιά που έχουν υποστεί από το ίδιο το Δημόσιο. Παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς δεν είναι σε θέση να προσδιορίσουν τον ακριβή αριθμό των ακάλυπτων κρατικών οχημάτων, με ορισμένους να αναφέρονται κατ’ εκτίμηση σε περίπου εκατό με διακόσιες χιλιάδες, κυρίως αστυνομικά και στρατιωτικά.

Σύμφωνα με τους ίδιους κύκλους, το πρόβλημα επωμίζονται οι ιδιώτες οδηγοί που έχουν την ατυχία να εμπλακούν σε ατύχημα με ένα από τα προαναφερόμενα κρατικά οχήματα. Και αυτό γιατί σε μια τέτοια περίπτωση, εκτιμάται ότι θα χρειαστεί να περιμένουν -στην πράξη- γύρω στους έξι μήνες, προκειμένου να εισπράξουν την αποζημίωση που δικαιούνται, όταν αντίστοιχα οι εγχώριες ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες ανταποκρίνονται μέσα σε λίγες ημέρες.

«Οι πελάτες μας, που διαμαρτύρονται έντονα αν η ιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία καθυστερήσει να τους καταβάλει την αποζημίωση για 10 ή 15 ημέρες, πρέπει να περιμένουν γύρω στους έξι μήνες προκειμένου να πάρουν τα χρήματά τους, αν έχουν την ατυχία να τρακάρουν με κρατικό όχημα», δηλώνει στο Euro2day.gr γνωστός παράγοντας της αγοράς, συμπληρώνοντας πως όπως και τα ιδιωτικά, έτσι και τα δημόσια οχήματα θα πρέπει να καλύπτονται από την ασφαλιστική αγορά. Και σε όσους ισχυρίζονται πως αρκετά από αυτά τα κρατικά οχήματα εμφανίζουν αυξημένο κίνδυνο ατυχήματος (π.χ. περιπολικά αστυνομίας), η ασφαλιστική βιομηχανία έχει λύσεις και προϊόντα για όλους. «Εδώ καλύπτονται ακόμη και μηχανές ταχύτητας», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Το να διαθέτει κάποιος οδηγός κάλυψη νομικής βοήθειας (αποκτάται με μικρή επιβάρυνση πάνω στο τιμολόγιο ασφάλισης του οχήματος) μπορεί ενδεχομένως να τον βοηθήσει σε ορισμένες περιπτώσεις, ωστόσο δεν είναι σε θέση να περιορίσει την πολύμηνη περίοδο αποζημίωσης που απαιτείται.

Αρθρο του κ. Στέφανου Κοτζαμάνη στο www.euro2day.gr

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Ανακοίνωση Του Σ.Δ.Α.Ε Σχετικά Με Την Υποχρεωτική Εξέταση Self Test Υπαλλήλων Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων

Με αφορμή την υποχρεωτική διεξαγωγή των self-tests στον ιδιωτικό τομέα (συμπεριλαμβανομένου και των ΚΑΔ του ασφαλιστικού κλάδου)  η οποία ισχύει από την

ΣΥΓΚΛΟ! Ο Γιώργος Λιάγκας δήλωσε πως και ο ίδιος είχε μείνει ανασφάλιστος γιατί ο ασφαλιστής του δέν τον έιχε ενημέρωσει!

Τώρα λογικά θα ξεκινήσει το κίνημα #WEDONTINSURE Σήμερα σε πρωινή εκπομπή ο Γιώργος Λιάγκας αναφερόμενος στο περιστατικό του “ανασφάλιστου” Παυλάρα δήλωσε ότι