Μαύρος Γάτος

COVID 19: Τί αποφασίζουν τα ασφαλιστικά γραφεία για την εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ποικίλες είναι οι αποφάσεις που πηραν μέχρι στιγμής οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές όσον αφορά την λειτουργία των γραφείων τους.

Eπειτα απο την διεύκρινιση του προέδρου του Ε.Ε.Α κ. Ιωάννη Χατζηθεοδοσίου τα ασφαλιστικά γραφεία δέν συμπεριλαμβάνονται στις κατηγορίες επιχειρήσεων που απο αύριο αναστέλουν την δραστηριότητά τους έπειτα απο την απόφαση της κυβέρνησης.

Παρόλα αυτά απο την Παρασκευή κιόλας δεκάδες ασφαλιστικά γραφεία αποφασίζουν πώς θα λειτουργήσουν για το επόμενο διάστημα.

Συγκεκριμενα υπάρχουν τρείς κατηγορίες:

Α) Ασφαλιστικά γραφεία τα οποία μείωσαν το ωράριο εργασίας τους πχ απο τις 09.00 έως νωρίς το μεσημέρι και ταυτόχρονα προτρέπουν τους πελάτες τους να μήν προσέρχονται στα γραφεία χωρίς να υπάρχει σημαντικός λόγος.

Β) Ασφαλιστικά γραφεία τα οποία συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά αλλα προτρέπουν τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες για πληρωμές συμβολαίων κλπ και το email για τυχόν αιτήματά τους.

Γ) Ασφαλιστικά γραφεία τα οποία συνεχίζουν την λειτουργία τους αλλα μέσω τηλεεργασίας, δηλαδή απο το σπίτι.

Παράλληλα πληροφορούμαστε πως δημιουργούνται πολλά θέματα όσον αφορά την επικοινωνία μεταξύ ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών εταιρειών, θέματα τα οποία ήδη οι σύλλογοι ανα την Ελλάδα σε συνεργασία με την ΠΟΑΔ προσπαθούν να διευθετήσουν.

More to explorer

Λογισμικό του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου προστατεύει διαστημικές πτήσεις της NASA. Πώς ξέφυγε αυτό απο τον Εθνικό μας Global Speaker;

Ο μαύρος γατούλης διάβασε μία αντικειμενικά πολύ σημαντική είδηση απο το capital.gr αλλα του δημιουργήθηκε το εξής ερώτημα: Μήπως το συγκεκριμένο λογισμικό

Πολύ κοντά στο deal AXA – GENERALI

Έπειτα από την έκπληξη της ασφαλιστικής αγοράς στις φήμες που ήρθαν από το εξωτερικό περί των συζητήσεων μεταξύ της AXA Ελλάδος και