Μαύρος Γάτος

Ασφαλιστήρια υγείας: Τα 5 συχνότερα παράπονα των ασφαλισμένων

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Τα ασφαλιστικά συμβόλαια υγείας , σύμφωνα με τις νέες κοινοτικές οδηγίες , έχουν απλή και κατανοητή φόρμα με πίνακες προκειμένου να ενημερωθεί διεξοδικά ο υποψήφιος για ασφάλιση για τις παροχές και τις καλύψεις. Όμως και πάλι οι υποψήφιοι για ασφάλιση μπορεί να μην έχουν δώσει σημασία σ΄ένα κεφάλαιο του ασφαλιστικού συμβολαίου με αποτέλεσμα να γίνονται παρεξηγήσεις και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να καλείται να δώσει λύσεις με γνώμονα το συμφέρον του ασφαλισμένου.

Έτσι κι αλλιώς η ειλικρίνεια, το ενδιαφέρον και η ακριβής και επεξηγηματική ενημέρωση για τα ασφαλιστικά προϊόντα είναι οι βασικοί πυλώνες που κτίζουν μια καλή σχέση μεταξύ του ασφαλισμένου και του ασφαλιστικού συμβούλου. Παρόλα αυτά οι «διαμαρτυρίες» των ασφαλισμένων δεν λείπουν είτε είναι δικαιολογημένες είτε όχι. Ας δούμε λοιπόν για ποια θέματα εκδηλώνουν συχνότερα τα παράπονά τους οι ασφαλισμένοι:

1. Τα περισσότερα παράπονα των ασφαλισμένων ακούγονται για τα ραντεβού στα διαγνωστικά κέντρα στις περιπτώσεις που ο ασφαλισμένος εκτός από νοσοκομειακό πρόγραμμα έχει και καλύψεις πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Παρανοήσεις και καθυστερήσεις ανεβάζουν την ένταση.

2. Η αύξηση των ασφαλίστρων. Εκτός από την ετήσια αναπροσαρμογή, τα ασφάλιστρα αυξάνονται και λόγω της ηλικίας. Ένας ασφαλισμένος 58 ετών μπορεί να δει από έτος σε έτος να αυξάνονται τα ασφάλιστρά του κατά 8% και δικαίως να διαμαρτυρηθεί.

3.Οι αναμονές , οι εξαιρέσεις και οι προϋπάρχουσες ασθένειες. Ο ασφαλισμένος που δεν έχει διαβάσει προσεκτικά το συμβόλαιό του αντιλαμβάνεται ότι δεν καλύπτεται από την εταιρία του γιατί για κάποιες παθήσεις έχουν αναμονές έως και δύο χρόνια.

4. Το ποσό της απαλλαγής. Όταν συνάπτουν το συμβόλαιο συμφωνούν το ποσό της απαλλαγής να οριστεί στα 1000 η 1500 ευρώ. Όταν όμως πρέπει να πληρώσουν μέρος των εξόδων νοσηλείας διαμαρτύρονται.

5. Συχνά οι γιατροί καθυστερούν να λάβουν την αμοιβή τους για επεμβάσεις και νοσηλείες κυρίως λόγω της γραφειοκρατίας του απολογισμού. Ζητούν λοιπόν από τους ασφαλισμένους ασθενείς να προκαταβάλλουν τα χρήματα προκαλώντας τη δυσαρέσκειά τους.

Πηγή άρθρου: https://ygeiamou.gr/%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82/88297/asfalistiria-igias-ta-5-sichnotera-parapona-ton-asfalismenon/?fbclid=IwAR3ugB9eCdRTgG1ERyscUjPzAl9s2rWYd058jEmC5dsLllAWYoBgSovzEak

More to explorer

Ο Μαύρος Γάτος μπαίνει σε δίαιτα …

Και εκεί που ο μαύρος γάτος μασουλούσε την κροκέτα του (adult cats premium) του νιαουρίσανε την ανάρτηση του Εθνικού Global Speaker NASA

Εντεκα πελάτες αμοιβαίου κεφαλαίου που θεωρούσαν ότι συνδεόταν με θυγατρική εταιρεία της Allianz κατέθεσαν μήνυση στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών για απάτη και υπεξαίρεση

Επιβεβαιώνεται πλήρως το ρεπορτάζ του mavrosgatos.gr για την εμπλοκή ασφαλιστικής εταιρείας με την εταιρεία -απάτη – εν ονόματι FerryHill Capital Partners. Εντεκα