Για την Ελλάδα ειδικά, η Google αναφέρει ότι μεταξύ των αρχών Ιανουαρίου και του τέλους Μαρτίου έχει υπάρξει μείωση κατά 80% στις κινήσεις στο τομέα λιανικού εμπορίου και αναψυχής (καταστήματα, εστιατόρια, καφέ, πάρκα, μουσεία, βιβλιοθήκες, σινεμά, θέατρα κ.ά.), μείωση 76% στον τομέα μέσων μαζικής μεταφοράς (μετρό, λεωφορεία, τρένα κ.ά.), μείωση 55% στα πάρκα-παραλίες-πλατείες-μαρίνες, μείωση 53% προς τους χώρους εργασίας και μείωση 41% στα καταστήματα τροφίμων-λαϊκές αγορές-φαρμακεία. Αντίθετα έχει υπάρξει αύξηση της κινητικότητας κατά 20% στους χώρους κατοικίας.
Οι εκτιμήσεις της Google αφορούν το πώς οι επισκέψεις και η διάρκεια τής κάθε επίσκεψης σε διάφορα μέρη έχει αλλάξει σε σχέση με την περίοδο πριν τη λήψη των μέτρων. Ο υπολογισμός έχει γίνει με τη χρήση συναθροισμένων και ανώνυμων δεδομένων και τα πιο πρόσφατα στοιχεία έχουν χρονική υστέρηση δύο έως τριών ημερών.
Τα στοιχεία προέρχονται από χρήστες που έχουν ενεργοποιημένο το ιστορικό εντοπισμού θέσης στο λογαριασμό τους Google (όποιος δεν θέλει, μπορεί να το απενεργοποιήσει ανά πάσα στιγμή).
Η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι το νέο εργαλείο δημιουργήθηκε, χωρίς να παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, καθώς δεν αποκαλύπτεται καμία προσωπική πληροφορία για τις επαφές ή τις κινήσεις οποιουδήποτε ατόμου.
Επισήμανε επίσης ότι στόχος της είναι να βοηθήσει τις αρχές δημόσιας υγείας και τους πολίτες να κατανοήσουν τις αντιδράσεις του κοινού στα μέτρα αποφυγής των κοινωνικών επαφών.