Ιωάννης Βοτσαρίδης: «Κανένα σύστημα δεν αντικαθιστά τη διαπροσωπική επικοινωνία του Διαμεσολαβητή»

Facebook
Twitter
LinkedIn

Η INTERLIFE Ασφαλιστική, μια από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, κλείνει φέτος 30 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στον ασφαλιστικό κλάδο, γιορτάζοντας τρεις δεκαετίες ανάπτυξης, εξέλιξης καινοτομίας και επίτευξης των στόχων της. O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α., κ. Ιωάννης Παν. Βοτσαρίδης σε μία αποκλειστική συνέντευξη στο “The Insurer” κάνει τον απολογισμό του και εξηγεί πως μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η INTERLIFE κατάφερε να εδραιωθεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό της ασφαλιστικής αγοράς, αποτελώντας μια εταιρεία πρότυπο για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Στις επόμενες σελίδες ο κ. Βοτσαρίδης ανοίγει τα χαρτιά του και μοιράζεται μαζί μας τα μελλοντικά σχέδια και τους στόχους της εταιρείας, σχολιάζοντας παράλληλα το φαινόμενο του bancassurance, το ρόλο της διαμεσολάβησης στη σύγχρονη εποχή και την αύξηση των διαδικτυακών καναλιών διανομής.

Κύριε Βοτσαρίδη, η INTERLIFE αποτελεί μια εταιρεία πρότυπο για την ελληνική αγορά, καθώς κατάφερε να αναπτυχθεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως αυτό της ασφαλιστικής αγοράς. Επιπλέον, το 2021 και παρά τις αντιξοότητες που θέτει η πανδημική κρίση, οι οικονομικές της επιδόσεις ξεπερνούν κάθε προσδοκία της Διοίκησης και όχι μόνο. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχημένης πορείας της εταιρείας και τι είναι αυτό που ξεχωρίζει την INTERLIFE από το σύνολο των ασφαλιστικών εταιρειών της χώρας;

Η διαρκής αναπτυξιακή πορεία της Εταιρείας, βασίζεται σε συγκεκριμένες Αρχές που εφαρμόζει από την ίδρυσή της πριν 30 χρόνια. Δεν υπάρχει κάποιο μυστικό, μόνο δουλειά, οργάνωση και συστηματική προσήλωση στους στόχους μας:

  • Η Εταιρεία υλοποιεί από την ίδρυσή της μια πολύ συνετή διαχείριση Αποθεματικών, επενδύοντας σε ασφαλή Χρηματοοικονομικά Προϊόντα και σε Ακίνητα με υψηλούς συντελεστές απόδοσης, διατηρώντας σε υψηλά ποσοστά το Δείκτη Φερεγγυότητας της.
  • Πιστεύει στην άμεση επαφή με τον πελάτη, αναδεικνύοντας το ανθρώπινο πρόσωπο της Εταιρείας και δίνει έμφαση στην άριστη εξυπηρέτηση.
  • Διαθέτει τα Ασφαλιστικά της Προϊόντα αποκλειστικά μέσω Δικτύου πιστοποιημένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.
  • Επιλέγει την προσεκτική Διαχείριση Ζημιών, μειώνοντας Δαπάνες επ’ ωφελεία της Τιμολογιακής της Πολιτικής, η οποία παραμένει λογική και σταθερή επί 3 δεκαετίες.
  • Εφαρμόζει συμμετοχικό Management και επενδύει στη χρήση Νέων Τεχνολογιών και στο υψηλής εξειδίκευσης Ανθρώπινο Δυναμικό.
  • Προσφέρει μια πλήρη γκάμα Ασφαλιστικών Προϊόντων, που ανανεώνονται συνεχώς ώστε να εξυπηρετούν τις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών.
  • Συνεργάζεται με Αντασφαλιστές υψηλής διαβάθμισης, ανεξαρτήτως κόστους, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια και τη φερεγγυότητα.
  • Επενδύει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη με ένα εκτεταμένο Δίκτυο Χορηγιών στην Κοινωνία (με φιλανθρωπικές δράσεις), στο Περιβάλλον, στον Πολιτισμό, στον Αθλητισμό, ανταποδίδοντας μέρος αυτών των κερδών της στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Ιωάννης Βοτσαρίδης: «Κανένα σύστημα δεν αντικαθιστά τη διαπροσωπική επικοινωνία του Διαμεσολαβητή»

Ποια ήταν τα επιχειρηματικά σκαλοπάτια που ανέβηκε η INTERLIFE, προκειμένου να είναι σε θέση να βρίσκεται φέτος στο Χρηματιστήριο Αθηνών, σημειώνοντας μία ιδιαιτέρως επιτυχημένη πορεία;

Με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 30 ετών από την ίδρυση της Εταιρείας μας είναι σημαντικό να κάνουμε μια σύντομη αναδρομή στις τρεις δεκαετίες σκληρής δουλειάς, ισχυρού ανταγωνισμού, συγκινήσεων, προκλήσεων και συνεχούς ανόδου της Εταιρείας, παρά τις οικονομικές, μνημονιακές, ακόμη και… Πανδημικές αντιξοότητες.

Από το 1991 που η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. ξεκίνησε την πορεία της με 35 αρχικούς μετόχους και 13 άτομα προσωπικό εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, κατακτώντας τον ένα στόχο μετά τον άλλο. Αρχικά εγκαθίσταται σε ιδιόκτητο, πολυώροφο κτίριο στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης και σε λίγα χρόνια μετεγκαθίσταται σε νέα ιδιόκτητα γραφεία 4.500 τμ. στη Θέρμη. Το 2004 δημιουργεί το δικό της Αμοιβαίο Κεφάλαιο INTERLIFE Μικτό και τα επόμενα έτη πραγματοποιεί σειρά επενδύσεων σε ακίνητα σε όλη την Ελλάδα. Το 2012 εισέρχεται στο Χρηματιστήριο Κύπρου.

Το 2013 προχωρά στην αγορά 8ώροφου κτιρίου στην Αθήνα στην οδό Καλλιρόης, διευρύνοντας σημαντικά τις δραστηριότητες της στη Νότια Ελλάδα, ενώ το 2019 ιδρύει το Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης, ΤΕΑ INTERLIFE.

Τον Ιανουάριο του 2021 εισέρχεται στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών.

Όλα αυτά τα χρόνια η INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α. επιδεικνύει σταθερή ετήσια αύξηση Εσόδων και Κερδών (καταγράφοντας συνολικά Κέρδη ύψους 87 εκατ. € την τελευταία 5ετία 2016-2020).

Η χρήση του 2020, παρά την πρωτοφανή Υγειονομική και Οικονομική Κρίση, έκλεισε με θετικά πρόσημα στους βασικούς οικονομικούς δείκτες, υψηλά Κέρδη (19,65 εκατ. € κέρδη προ φόρων) και εξαιρετικές επιδόσεις στους Δείκτες Φερεγγυότητας MCR και SCR, ενώ πολύ ικανοποιητικά έκλεισε και το Α’ εξάμηνο του 2021. Παράλληλα, η Εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία τριών νέων Ασφαλιστικών Προϊόντων στον τομέα της Υγείας και του Τουρισμού.

Τέλος, ένα από τα πιο σημαντικά επιτεύγματά μας, για το οποίο είμαστε πραγματικά υπερήφανοι, είναι η διαχρονική εφαρμογή αρχών της Εταιρικής Διακυβέρνησης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης: Από την ίδρυση της η INTERLIFE έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις στις Ψηφιακές Τεχνολογίες, την Ενεργειακή Αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της, τη Δια Βίου Μάθηση για το Προσωπικό και τους Συνεργάτες της, ενώ παρέχει Ιδιωτική Ασφάλιση για το Ανθρώπινο Δυναμικό της και τακτικές και έκτακτες εισφορές στο ΤΕΑ INTERLIFE υπέρ των εργαζομένων της. Επίσης, υλοποιεί ένα ευρύ Πρόγραμμα Χορηγιών («προσφέρω …αλλιώς») σε Κοινωνικούς, Πολιτιστικούς, Αθλητικούς και Περιβαλλοντικούς φορείς.

Παραδοσιακά η INTERLIFE είναι μια εταιρεία που θέτει σε πρώτο πλάνο τη διαμεσολάβηση στηρίζοντας έμπρακτα το δίκτυο των συνεργατών της. Ποιο είναι το πλαίσιο συνεργασίας και ποια είναι τα προνόμια που απολαμβάνει ένας συνεργάτης της εταιρείας σας;

Η INTERLIFE έχει χτίσει το σύστημα πωλήσεών της σε ένα ευρύ Δίκτυο Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών σε όλη την Ελλάδα και σε αυτούς οφείλουμε ένα μεγάλο μέρος των υψηλών αναπτυξιακών επιδόσεων της Εταιρείας διαχρονικά. Σε επιχειρησιακό επίπεδο, συνδυάζουμε τις εξελίξεις της Τεχνολογίας με την παροχή Ασφαλιστικών υπηρεσιών, πάντα μέσω του συνεργάτη Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, με την Πλατφόρμα Sales4net (www.sales4net.gr), η οποία εύκολα και λειτουργικά ενσωματώνεται στην Ιστοσελίδα του προσφέροντας άμεσες εφαρμογές online Ασφάλισης.

Πέραν αυτού, η Εταιρεία έχει συνεχή επαφή με τους 2.000 και πλέον συνεργάτες Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, παρέχοντας τους, εκτός από τεχνικές διευκολύνσεις, κίνητρα, επιβραβεύσεις κλπ.

Επιπλέον, δίνουμε τη δυνατότητα στους συνεργάτες μας Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές να ενταχθούν στο Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης ΤΕΑ INTERLIFE, με τις εισφορές να καταβάλλονται από την ίδια την Εταιρεία ανάλογα με το ύψος της παραγωγής. Ήδη έχουν ενταχθεί στο Ταμείο αρκετοί συνεργάτες του Δικτύου μας.

Το ΤΕΑ INTERLIFE, από τα πρώτα που ιδρύθηκαν στον Κλάδο, προσφέρει μια πολύ αξιόπιστη – Επικουρικού τύπου – Ασφάλιση. Τα κεφάλαια αυτά επενδύονται, αποφέρουν υπεραξίες και αποδίδονται με τη μορφή ενός Εφάπαξ, ενώ ο δικαιούχος επωφελείται από φορολογικές εκπτώσεις και απαλλαγές εξασφαλίζοντας, παράλληλα, την προστασία του βιοτικού του επιπέδου.

Ιωάννης Βοτσαρίδης: «Κανένα σύστημα δεν αντικαθιστά τη διαπροσωπική επικοινωνία του Διαμεσολαβητή»

Ποια είναι η γνώμη σας για την επέλαση των διαδικτυακών καναλιών διανομής στον ασφαλιστικό κλάδο; Θεωρείτε ότι μπορούν να αντικαταστήσουν την ανθρώπινη επαφή;

Ας δούμε, κατ΄αρχήν, τι συμβαίνει σε άλλες χώρες της Ευρώπης με τις online & direct πωλήσεις.

  • Στην Αγγλία, που είναι μια χώρα τεχνολογικά προηγμένη, με τον κόσμο να χρησιμοποιεί και να εμπιστεύεται το Διαδίκτυο και τις εταιρείες με την απευθείας διάθεση, το ποσοστό των direct ασφαλίσεων φτάνει το 20%
  • Στην Ιρλανδία το ποσοστό των direct πωλήσεων ανέρχεται σε 83%
  • Στη Γερμανία εμπιστεύονται κατ’ αρχήν τους Μεσίτες με ποσοστό 50% και αμέσως μετά στους Πράκτορες (30%), το δε direct κανάλι θεωρείται σχεδόν ανύπαρκτο
  • Στην Ελλάδα το ποσοστό των direct πωλήσεων, ανεπίσημα, υπολογίζεται ότι δεν ξεπερνά το 10%

 

Στη χώρα μας το κυρίαρχο κανάλι διανομής ήταν και παραμένει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. Ο επαγγελματίας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, τον οποίο ο Έλληνας εμπιστεύεται για την ασφάλιση της Υγείας του, της Κατοικίας του, του Αυτοκινήτου του, της Ζωής του κ.α.

Στην INTERLIFE, συνεχίζουμε να πιστεύουμε στο ρόλο του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, ως τον κύριο και διαχρονικό παράγοντα προώθησης του Ασφαλιστικού Προϊόντος. Άλλωστε, αρχή της Εταιρείας μας είναι να έχει ο πελάτης τη δυνατότητα ανθρώπινης επικοινωνίας με τον Ασφαλιστή του. Δεν υποτιμώ τη δυνατότητα της on-line σύναψης συμβολαίου αρκεί αυτή να πραγματοποιείται μέσω πιστοποιημένου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Το ζήτημα του αθέμιτου ανταγωνισμού και της ανεξέλεγκτης παρέμβασης των τραπεζών στον κλάδο της ασφάλισης αποτελεί ένα από τα κύρια θέματα συζήτησης μεταξύ των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Θεωρείτε ότι το φαινόμενο του bancassurance απειλεί τη διαμεσολάβηση και με ποια μέσα θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί;

Τα τελευταία χρόνια στην Ασφαλιστική Αγορά παρατηρούμε μια στροφή των Ασφαλιστικών Εταιρειών από τα παραδοσιακά δίκτυα διάθεσης σε εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων. Μερικοί αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν το Ιnternet, άλλοι το Bancassurance, άλλοι την αναδιάρθρωση των Δικτύων τους ενώ κάποιοι άλλοι έμειναν σταθεροί στα δίκτυά τους, δηλαδή τους συνεργάτες – ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Ωστόσο, οι Απευθείας Εταιρικές ήτοι από ασφαλιστικές επιχειρήσεις και Διαδικτυακές Πωλήσεις και ένα εξαιρετικά επιθετικό Marketing από το χώρο των Τραπεζών με το Bancassurance, άλλαξαν – ελπίζω, όμως, όχι οριστικά – τους όρους του παιχνιδιού.

Στην Ελλάδα σύμφωνα με στοιχεία του 2020 της ΕΑΕΕ, το Bancassurance στον Κλάδο Περιουσίας καταλαμβάνει το 30,3% των καναλιών πώλησης. Το ποσοστό αυτό είναι χαμηλό σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες και είναι εύκολα κατανοητό, δεδομένου ότι ο μέσος Έλληνας χρειάζεται – σε ένα τόσο ευαίσθητο Κλάδο όπως ο δικός μας – τη διαπροσωπική επαφή. Χρειάζεται εξηγήσεις, λεπτομέρειες, προσαρμογή του Συμβολαίου στις προσωπικές του εξειδικευμένες ανάγκες και, προπάντων, την ανθρώπινη παρουσία και συμπαράσταση σε περίπτωση επέλευσης της ζημίας.

Όλα αυτά δεν διασφαλίζονται ούτε μέσω Υπολογιστή, ούτε μέσω Τηλεφωνητή, ούτε από το τραπεζικό γκισέ, αλλά ούτε και μέσω e-mail.

Το marketing του Bancassurance βασίζεται στη μεγάλη δεξαμενή των τραπεζικών πελατών που κατευθύνονται προς τις στενά συνεργαζόμενες με αυτές Ασφαλιστικές Εταιρείες. Δυστυχώς, οι πρακτικές τους δεν συνάδουν πάντα με την κοινώς αποκαλούμενη «επαγγελματική ηθική». Το σενάριο είναι γνωστό σε όλους: Ο ανυποψίαστος πελάτης, με το Ειδοποιητήριο Ασφαλίστρων της Εταιρείας του στο χέρι, πηγαίνει στην Τράπεζα να το πληρώσει. Ο τραπεζικός υπάλληλος, «καταγράφοντας» επιδέξια τα αναγραφόμενα Ασφάλιστρα και καλύψεις, προτείνει κάτι φθηνότερο (έστω και με λιγότερες Καλύψεις). Αποτέλεσμα, πολύ συχνά ο πελάτης πείθεται και μεταφέρεται στην Ασφαλιστική που έχει επιλέξει η Τράπεζα.

Τέλος, ας μην ξεχνάμε και την επίσης πολύ μεγάλη δεξαμενή Ασφάλισης Κατοικιών που έχουν αγοραστεί με Τραπεζικό Δάνειο. Εκεί, ο πελάτης / δανειολήπτης είναι έμμεσα «εξαρτημένος» από το δανειστή του, δηλαδή την Τράπεζα, και πολύ εύκολα συμφωνεί να ασφαλίσει το δανειοδοτούμενο ακίνητο του στην Τραπεζική Επιλογή.

Ιωάννης Βοτσαρίδης: «Κανένα σύστημα δεν αντικαθιστά τη διαπροσωπική επικοινωνία του Διαμεσολαβητή»

Η πολιτική της INTERLIFE βασίζεται στην ιδέα ότι όταν μία εταιρεία έχει κέρδη ένα μέρος αυτών πρέπει να γυρνάει στην κοινωνία. Το κοινωνικό πρόσωπο της INTERLIFE υπόκειται στο νομοθετικό/κανονιστικό πλαίσιο περί Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης ή αποτελεί μια προσωπική σας επιλογή;

Ο κοινωνικός ρόλος κάθε επιχείρησης είναι ιδιαίτερα σημαντικός και πολυδιάστατος. Στην INTERLIFE πιστεύουμε ότι έχουμε ευθύνη να επιστρέφουμε κέρδη στη κοινωνία στην οποία δραστηριοποιούμαστε και, επιπλέον, να φροντίζουμε ώστε αυτοί οι πόροι θα χρησιμοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να ωφεληθούν ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες συμβάλλοντας έτσι στη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής.

Για την Εταιρεία μας η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη αποτελεί θεμελιώδη αξία και έννοια που συνάδει με την επιχειρηματική μας φιλοσοφία. Έχουμε, λοιπόν, ενσωματώσει τις αρχές της ΕΚΕ στις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες και στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε και δραστηριοποιούμαστε, παρά το γεγονός ότι δεν έχουμε κάποια υποχρέωση νομοθετική ή κανονιστική.

Πρόκειται για συνειδητή επιλογή, τόσο της Διοίκησης της Εταιρείας, όσο και του Ανθρώπινου Δυναμικού της και αποτελεί ένα σύστημα αξιών, μια ηθική επένδυση μέσω δράσεων που πραγματοποιούνται έξω από τα στενά προβλεπόμενα νομοθετικά πλαίσια.

Ποια είναι τα σχέδια και οι επιδιώξεις της INTERLIFE για το χρόνο που έρχεται; Θεωρείτε ότι το 2022 είναι μια πολλά υποσχόμενη χρονιά για την ασφαλιστική βιομηχανία;

Τα σχέδιά μας στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης και προσαρμογής στα νέα δεδομένα της εποχής μας επικεντρώνονται, κατ’ αρχήν, στην επένδυση στις νέες τεχνολογίες. Η ενσωμάτωσή τους στο επιχειρηματικό μας μοντέλο αποτελεί μονόδρομο για την Εταιρεία μας διαχρονικά καθώς αυξάνει το επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης, τόσο των πελατών, όσο και των συνεργατών Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.

Επιπλέον, εστιάζουμε στην Εταιρική Διακυβέρνηση και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, ανταποδίδοντας στην Κοινωνία ένα πολύ υψηλό ποσοστό των Εταιρικών μας Κερδών. Συγκεκριμένα το 2020 η εταιρεία παρήγαγε και διένειμε κοινωνικό προϊόν ύψους 26,28 εκατ. € ποσό που αντιστοιχεί στο 40% της παραγωγής ασφαλίστρων.

Το 2022 είναι μια πολλά υποσχόμενη χρονιά για την ελληνική Οικονομία και, κατ’ αναλογία, αυτό θα έπρεπε να ισχύει, και για την Ασφαλιστική Αγορά. Ωστόσο, για τη συγκεκριμένη Αγορά απαιτούνται αφ’ ενός καλύτερα αντανακλαστικά από τους Ασφαλιστές, αφ’ ετέρου ενίσχυση της Ασφαλιστικής Συνείδησης, όπως επίσης και συγκεκριμένες ρυθμίσεις για τον Κλάδο μας από την Πολιτεία.

Όσον αφορά τους επιμέρους Ασφαλιστικούς Κλάδους, η κατάσταση προς το παρόν έχει ως εξής: Το Αυτοκίνητο παρουσιάζει μείωση λόγω – παράλογων μερικές φορές – εκπτώσεων. Οι Λοιποί Κλάδοι κατά Ζημιών τρέχουν με ρυθμό +8,5% (στοιχεία ΕΑΕΕ Ιανουάριος – Αύγουστος 2021), ενώ μόνον ο Κλάδος Ζωής δείχνει καθαρή αύξηση – προφανώς λόγω χαμηλών επιτοκίων. Παρ’ όλα αυτά, πέραν μιας συγκρατημένης αισιοδοξίας, δεν θα μπορούσα να κάνω ασφαλείς προβλέψεις για το 2022.

Τέλος, γενικότερα στον Ασφαλιστικό χώρο υπάρχει κινητικότητα και είναι πιθανόν και την επόμενη χρονιά να υπάρξουν συγχωνεύσεις, εξαγορές κλπ..

Συμπερασματικά, το σκηνικό είναι ρευστό, οι αστάθμητοι παράγοντες πολλοί (άνοδος του κόστους ενέργειας, απειλή Πληθωρισμού, τάση των νοικοκυριών να περιορίσουν τα έξοδά τους, Πανδημία σε εξέλιξη κλπ). Πρέπει, λοιπόν, να είμαστε επιφυλακτικοί.

Αναδημοσίευση από το έβδομο τεύχος του περιοδικού “The Insurer

Γίνε συνδρομητής ή ανανέωσε την συνδρομή σου εδώ

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Σήμερα στις 18:00 το Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο σε ένα ειδικό αφιέρωμα για την ασφαλιστική αγορά του Έβρου!

Μη χάσετε το  Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο σήμερα στις 18:00 στο insuranceforum web tv! Το Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο ανανεώνεται, δίνοντας φωνή στους επαγγελματίες της περιφέρειας! Μέσα από τη νέα μηναία

Allianz Hellas: Πλαστά τα πιστοποιητικά ασφάλισης που έχουν κυκλοφορήσει για δάνεια μέσω διαδικτύου

Επίσημη ανακοίνωση εξέδωσε η Allianz αναφορικά με τα σπαστά πιστοποιητικά ασφάλισης που έχουν κυκλοφορήσει το τελευταίο διάστημα και φέρουν το σήμα της. Τα εν