Τηλεφωνικά λύνει τις απορίες των επιχειρηματιών-μελών του το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης ώστε να τους παρέχει μια μορφή στήριξης στη δύσκολη εποχή του κορωνοϊού.
Η νέα ομάδα υποστήριξης έχει ήδη πιάσει δουλειά και καθημερινά (πλην Παρασκευής) δέχεται τηλεφωνικώς και διαδικτυακώς όλες τις ερωτήσεις των μελών για τα μέτρα της κυβέρνησης και απαντά έγκυρα και με ακρίβεια.
Η επιτροπή έχει πλαισιωθεί από τους επιστημονικούς συνεργάτες του Ε.Ε.Θ. Γιάννη Δόβελο (Οικονομολόγο- Φοροτεχνκό Α’ Τάξης) και Γιάννη Σωπασή (Οικονομολόγο- Νομικό, τ. Γεν. Διευθυντή ΙΚΑ) οι οποίοι βρίσκονται καθημερινά και εκ περιτροπής από τις 12 έως τις 2 μετά το μεσημέρι στις εγκαταστάσεις του Επιμελητηρίου, προκειμένου να απαντούν τηλεφωνικώς ή διαδικτυακώς στις ερωτήσεις των μελών.
Όπως έχει διαπιστωθεί, πολλοί έχουν απορίες και ζητούν διευκρινίσεις για τα όσα έχει αποφασίσει η κυβέρνηση σχετικά με τους Κ.Α.Δ. που έχουν ενταχθεί, τις διαδικασίες που απαιτούνται αλλά και τα προβλεπόμενα από τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου.
Από την προηγούμενη Πέμπτη,οπότε άρχισε η νέα υπηρεσία πληροφόρησης, υπολογίζεται ότι περίπου 20-30 μέλη του ΕΕΘ επικοινωνούν με την Ομάδα Υποστήριξης και λαμβάνουν διευκρινίσεις, συμβουλές και πληροφορίες για τις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου και τις αποφάσεις της κυβέρνησης.
Τα ενδιαφερόμενα μέλη μπορούν να επικοινωνούν με τα μέλη της Ομάδας Υποστήριξης στους τηλεφωνικούς αριθμούς της γραμματείας: 2310-271488.
Παράλληλα, το Ε.Ε.Θ. υπενθυμίζει ότι συνεχίζεται η δωρεάν υπηρεσία της «Ηλεκτρονικής Συμβουλευτικής» στη διεύθυνση http://qamanager.eeth.gr/
στην οποία κάθε μέλος μπορεί να στείλει το ερώτημα του για κάθε νομικό, φορολογικό ή ασφαλιστικό θέμα, το οποίο και απαντάται από τους επιστημονικούς συνεργάτες.
Η Διοικητική Επιτροπή, στην τελευταία της συνεδρίαση. αποφάσισε να άρει τον περιορισμό της ταμειακής κάλυψης στην πρόσβαση στην υπηρεσία, προκειμένου να διευκολύνει όλα τα μέλη.