Έρευνα για τον αντίκτυπο της πανδημίας του κορονοϊού που διενήργησε η Ipsos Opinion για λογαριασμό της Synergon Partners αναφέρει σχετικά με τα ασφαλιστικά προγράμματα, ότι υψηλότερη πρόθεση για ενίσχυση του ήδη υπάρχοντος προγράμματος ή απόκτηση καινούριου (3-6 μήνες από τώρα) συγκεντρώνει η ασφάλεια υγείας.
Το 42% των ερωτώμενων δηλώνουν ενδιαφέρον για παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών και αγορά ασφαλιστικών προϊόντων online αντί της προσωπικής επαφής, ενώ 27% δείχνουν να μην είναι ακόμα σίγουροι.
Η έρευνα δείχνει ότι στη διάρκεια της πανδημικής κρίσης είναι γενικά θετική η εκτίμηση των καταναλωτών προς τις επιχειρήσεις, αναφορικά με τα μέτρα προστασίας και τις πρωτοβουλίες στήριξης των καταναλωτών τους στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων. Στην εκτίμηση αυτή προηγούνται οι κλάδοι των τηλεπικοινωνιών και των supermarket.
Εμφανής είναι η αύξηση της χρήσης των online συναλλαγών, είτε πρόκειται για καταναλωτικά αγαθά (περισσότερο από τις γυναίκες), είτε για λογαριασμούς, τραπεζικές συναλλαγές και ασφαλιστικές υπηρεσίες. Και μάλιστα η πρόθεση συνέχισης της χρήσης τους για το μέλλον είναι υψηλή, με την πλειοψηφία να δηλώνει ότι θα προτιμούσε οι περισσότερες τραπεζικές συναλλαγές της να γίνονται online. Δυναμική αποκτά επίσης και η πρόθεση της εξυπηρέτησης / αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων με τη χρήση της τεχνολογίας Η αίσθηση για το εύρος των οικονομικών συνεπειών κάνει σχεδόν το 50% των κατόχων δανείων να δηλώνει ότι θα χρειαστεί να αναδιαρθρώσει τις οφειλές του στις Τράπεζες.