Όλα “to be continued” στον ασφαλιστικό κόσμο

Facebook
Twitter
LinkedIn

Σε πρωτόγνωρες καταστάσεις καλείται να αντεπεξέλθει η χώρα αλλά και ολόκληρος ο πλανήτης με την πανδημία του Κορονοϊού να μας κρατά σε απομόνωση και με το ρητό “δε ξέρεις τι σου ξημερώνει” να είναι πιο ρεαλιστικό από ποτέ.

Η πανδημία του κορονοϊού έχει επηρεάσει την καθημερινότητα όλων των επαγγελματιών, καθώς οι περισσότεροι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είτε προσπαθούν να δουλέψουν εξ αποστάσεως είτε έχουν αναστείλει τις λειτουργίες της επιχείρησής τους.

Μία εβδομάδα πριν, ολα αυτά θα φάνταζαν ένα άσχημο σενάριο, ενώ η υλοποίησή τους για κάποιους μη υλοποιήσιμη. Και όμως, ο λαός φαίνεται να ανταποκρίνεται, να κατανοεί και να προσαρμόζεται παρ’ όλη την καθυστέρηση των πρώτων ημερών. Η αλήθεια είναι οτι τα επαγγέλματα που έχουν ως βάση την επικοινωνία με κόσμο δια ζώσης θα δυσκολευθούν να οργανώσουν εκ νέου το αντικείμενο της εργασίας τους, μεταξύ των οποίων και οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές.

“Πώς θα έρθω σε επαφή με τον πελάτη; Πώς θα πουλήσω; Πώς θα εξεληχθώ;” είναι ερωτήματα που ακούγονται έντονα στους επαγγελματικούς κύκλους. Το καλό είναι ένα. Ζούμε στην ψηφιακή εποχή. Η Τεχνολογία ειναι η λύση, με όλες τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να διαθέτουν ηλεκτρονικές πλατφόρμες, ηλεκτρονικό υλικό και βοηθήματα για το προσωπικό τους, social media και πλήθος άλλων τεχνολογικών εργαλείων. Με το μεγαλύτερο μερος του καταναλωτικού κοινού να είναι εξοικειωμένο στις νέες τεχνολογίες και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές πιο εξυχρονισμένοι από ποτέ. Αρκεί λοιπόν, ο επαγγελματίας να πιάσει τηλέφωνο και πληκτρολόγιο και όλα μπορούν να εξελιχθούν.

Σίγουρα με αλλαγές και δυσκολίες αλλά όλα to be continued.

Αντώνης Αντωνόπουλος

Δημοσιογραφικό Τμήμα insuranceforum.gr

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Τί είναι τελικά η τεχνητή νοημοσύνη και τι ρόλο παίζει στην κυβερνοασφάλεια

Έχετε σκεφτεί ποτέ πώς χρησιμοποιούν οι κυβερνοεγκληματίες την τεχνητή νοημοσύνη ή ακόμα και οι ομάδες που υπερασπίζονται την ασφάλειά μας στην κυβερνοασφάλεια;