Μαύρος Γάτος

Πώς να διοργανώσεις το πρώτο σου webinar

Facebook
Twitter
LinkedIn

Τα online σεμινάρια, webcasts και οι παρουσιάσεις αποτελούν απ’ τα δυνατότερα εργαλεία επικοινωνίας με τους πελάτες σου. Πόσο μάλλον όταν το διαθέσιμο budget για ειδικά events έχει περιοριστεί, το webinar αποτελεί μια ιδανική λύση.
Παρακάτω θα βρεις πληροφορίες και tips για το πώς μπορείς να στήσεις το δικό σου webinar:

Προετοιμασία Περιεχομένου:
Τι θες να επιτύχεις: Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να σκεφτείς είναι ο στόχος που έχεις για τη συγκεκριμένη ενέργεια. Με άλλα λόγια, θες να ενημερώσεις τους πελάτες σου για τις νέες δυνατότητες του προϊόντος σου; Θες να κρατήσεις επαφή μαζί τους και να τους βοηθήσεις με τη χρήση της υπηρεσίας σου; Ο κάθε διαφορετικός στόχος θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις τη ροή που ταιριάζει στις επιμέρους ανάγκες του κοινού σου.

Θεματολογία: Σε συνέχεια του παραπάνω, όποιος κι αν είναι ο σκοπός σου θα πρέπει η θεματολογία που θα αναπτύξεις να καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των συμμετεχόντων. Μια καλή ιδέα είναι να δημιουργήσεις ένα «πρόχειρο σενάριο» με τη ροή όλης της παρουσίασης.

Κοινό: Το κοινό που πρόκειται να παρακολουθήσει το webinar σου θα πρέπει να ενδιαφέρεται αρχικά για το θέμα και έπειτα να μπορεί να κατανοήσει και να ανταποκριθεί στην τεχνολογία του webinar. Για να μη δυσκολευτούν οι παρευρισκόμενοι, μπορείς να στείλεις μαζί με την πρόσκληση και οδηγό με πληροφορίες εγκατάστασης και σύνδεσης του προγράμματος, όπως επίσης και τον εξοπλισμό που θα χρειαστούν.

Προετοιμασία Εξοπλισμού:
Πρόγραμμα/ Υπηρεσίες webinar: Ποιο είναι το πρόγραμμα που μπορεί να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες σου; Υπάρχουν διάφορα προγράμματα, που διαφοροποιούνται μερικώς στη λειτουργικότητά τους.

Μικρόφωνο, Κάμερα, Η/Υ: Ανάλογα με το τι πρόκειται να παρουσιάσεις (δηλαδή το προϊόν ή υπηρεσία, ή θα αναπτύξεις απλά συζήτηση κλπ) θα χρειαστείς και τον ανάλογο υποστηρικτικό εξοπλισμό. Να θυμάσαι ότι είναι πιθανό να χρειαστείς 2 οθόνες στη διάρκεια της παρουσίασης, στη μια θα εμφανίζεται ό,τι πρέπει να βλέπουν οι παρευρισκόμενοι (εφόσον χρειάζεσαι οθόνη για να παρουσιάσεις κάποιες εικόνες ή powerpoint) και στην άλλη να κρατάς το χρόνο, σημειώσεις ή το chat με τους χρήστες σου. Τέλος, έλεγξε αν η υπηρεσία που έχεις επιλέξει σου προσφέρει δυνατότητες εγγραφής του webinar.
Τεστ: Εφόσον επέλεξες το πρόγραμμα/ υπηρεσία webcast που σε καλύπτει, καλό θα είναι να κάνεις ένα τεστ για να επιβεβαιώσεις ότι θα ανταποκριθεί στις ανάγκες σου πλήρως.

Επικοινωνία:
Ημερομηνία webcast: Για την καλύτερη δυνατή διοργάνωσή σου μπορείς να επιλέξεις μια μακρινή ημερομηνία για να έχεις αρκετό χρόνο να προετοιμαστείς, αλλά και να το κοινοποιήσεις στο κοινό που θα το παρακολουθήσει. Είναι σημαντικό επίσης, να κοινοποιήσεις την ημερομηνία έγκαιρα καθώς μπορείς να ελέγξεις την ανταπόκριση που θα έχει.

Ατζέντα/ θεματολογία/ πρόσκληση: Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, η θεματολογία θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κοινού σου. Μόλις καταλήξεις στο περιεχόμενο, κοινοποίησε με email ή άλλο τρόπο την ατζέντα και τη διάρκεια κάθε ενότητας που πρόκειται να αναπτύξεις στο webinar σου. Πέρα απ’ τη θεματολογία- ατζέντα όμως, στη πρόσκληση του κοινού σου καλό θα είναι να έχεις και πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία συμμετοχής στο webinar. Δηλαδή, πώς μπορούν να συμμετέχουν, τι θα χρειαστούν κλπ. Μια ακόμα χρήσιμη πληροφορία είναι οι ακριβείς χρόνοι της παρουσίασης, αλλά και ο διαθέσιμος χρόνος για τη συζήτηση (ερωτήσεις-απαντήσεις) στο τέλος.

Μετά τη διοργάνωση:
Follow-up: Όπως σε όλες τις συναντήσεις έτσι και σ’ αυτή θα πρέπει να επακολουθήσει μια σύνοψη των όσων παρουσιάστηκαν. Μπορείς να στείλεις στους συμμετέχοντες, (αλλά και σ’ αυτούς που δήλωσαν συμμετοχή και δεν τα κατάφεραν να παρευρεθούν τελικά) την παρουσίαση (πχ. σε link από slideshare). Ακόμα, θα ήταν χρήσιμο για τη βελτίωση σε μελλοντικές, αντίστοιχες, διοργανώσεις να συντάξεις και σχετική έρευνα μετρώντας την ανταπόκριση περισσότερο ποιοτικά.

Μπορείτε να δοκιμάσετε εντελώς δωρεάν τις υπηρεσίες που σας προσφέρει μία πλατφόρμα webinars όπως η clickmeeting εδώ.

Πηγή άρθρου: https://www.epixeiro.gr/article/2691

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Σύσταση και συγκρότηση ελεγκτικής ομάδας για τη διενέργεια έκτακτου διαχειριστικού ελέγχου στον φορέα «Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών» κατά την ελεγκτική περίοδο από 01.07.2024 έως και 30.06.2025

Σύσταση και συγκρότηση ελεγκτικής ομάδας για τη διενέργεια έκτακτου διαχειριστικού ελέγχου στον φορέα «Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών» κατά την ελεγκτική περίοδο από 01.07.2024