Αρχισαν τα πρώτα προβλήματα: Πελάτες χρειάζονται γνήσια υπογραφής για αποζημιώσεις απο ΚΕΠ τα οποία δέχονται μόνο με ραντεβού.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ηδη παρουσιάστηκαν στην αγορά τα πρώτα προβλήματα. Πελάτες που έχουν να λαμβάνουν αποζημιώσεις πρέπει να κάνουν θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής απο τα ΚΕΠ και δέν μπορούν.

Σε συνέχεια της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τη λήψη κατεπειγόντων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού COVID-19, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών υλοποιεί έκτακτα μέτρα σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ, με σκοπό την προστασία υπαλλήλων και πολιτών. Αυτό σημαίνει πως τα ΚΕΠ δέχονται τους πολίτες μόνο με ραντεβού με αποτέλεσμα η ουρά αναμονής να είναι τεράστια και να φτάνει ακόμη και σε μέρες!

Το καλύτερο ώς λύση αυτό το διάστημα θα ήταν οι ασφαλιστικές εταιρείες να είναι πιό ελαστικές και να βρεθεί κάποιος καλύτερος τρόπος για την ψηφιακή υπογραφή η οτιδήποτε άλλο.

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Μάθε τα πάντα για τον Σακχαρώδη Διαβήτη

O Σακχαρώδης Διαβήτης, είναι μια κατάσταση που επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο, χαρακτηρίζεται από αυξημένα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα που δεν