Μαύρος Γάτος

Αρχισαν τα πρώτα προβλήματα: Πελάτες χρειάζονται γνήσια υπογραφής για αποζημιώσεις απο ΚΕΠ τα οποία δέχονται μόνο με ραντεβού.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ηδη παρουσιάστηκαν στην αγορά τα πρώτα προβλήματα. Πελάτες που έχουν να λαμβάνουν αποζημιώσεις πρέπει να κάνουν θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής απο τα ΚΕΠ και δέν μπορούν.

Σε συνέχεια της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τη λήψη κατεπειγόντων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορονοϊού COVID-19, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών υλοποιεί έκτακτα μέτρα σχετικά με τη λειτουργία των ΚΕΠ, με σκοπό την προστασία υπαλλήλων και πολιτών. Αυτό σημαίνει πως τα ΚΕΠ δέχονται τους πολίτες μόνο με ραντεβού με αποτέλεσμα η ουρά αναμονής να είναι τεράστια και να φτάνει ακόμη και σε μέρες!

Το καλύτερο ώς λύση αυτό το διάστημα θα ήταν οι ασφαλιστικές εταιρείες να είναι πιό ελαστικές και να βρεθεί κάποιος καλύτερος τρόπος για την ψηφιακή υπογραφή η οτιδήποτε άλλο.

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Θεσσαλονίκη: Νέα εξαγορά απο την INFOTRUST Α.Ε

Η INFOTRUST A.E ασφαλιστικό πρακτορείο, όπως ανακοίνωσε στις 31/12/24, πρωτοπόρος στον χώρο των ασφαλίσεων, επισφραγίζει την στρατηγική συνεργασία της με την HBU

Συνεδρίασε η νέα Διοικητική Επιτροπή του Ε.Ε.Θ. Πραγματοποιήθηκε η εκλογή στις επιμέρους θέσεις Διοίκησης

«Σηκώνουμε τα μανίκια και αρχίζουμε δουλειά. Ξεκινάμε επαφές και ευελπιστούμε σε συνεργασία για κοινή πλεύση με όλους τους θεσμικούς φορείς που συνδιαμορφώνουν