Ασφαλιστική εταιρεία δεν αποζημιώνει διότι πελάτης 92 ετών άργησε να ανανεώσει το δίπλωμα για 4 μέρες!!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ο Μαύρος Γατος έλαβε την παρακάτω καταγγελία/ενημέρωση την οποία και δημοσιεύει αυτούσια.

O Μαύρος Γάτος είναι ενήμερος για την ασφαλιστική εταιρεία ή οποία…..ΤΩΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΠΑΠΟΥΛΗ 92 ΕΤΩΝ!

Η δημοσιοποίηση της εν λόγω ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗΣ περίπτωσης αναρτήθηκε αρχικώς σε group συζητήσεων επαγγελματιών του κλάδου στο facebook.

« Καλησπέρα σας, θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία που βιώνω το τελευταίο διάστημα με αφορμή ένα τροχαίο με υλικές ζημιές. Ο πελάτης μας, ενας άνθρωπος μεγάλος σε ηλικία, σχεδόν 92 ετών, με πλήρη διαύγεια πνεύματος, ευγένια, συνέπεια και χωρίς να γκρινιάζει ποτέ για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα, εμπλέκεται σε συμβάν, το 2021. Λόγω covid και εκτεταμένου lock down, να θυμίσω, η εγκύκλιος του Υπουργείου έδινε τη δυνατότητα για όσα δίπλωματα έληγαν μέχρι τις 30/06 να ανανεώσουν μέχρι τέλος του χρόνου.

Οι διεκπεραιωτες και το αρμόδιο τμήμα για τις ανανεώσεις, σχεδόν σε όλες τις περιοχές της χώρας δεν προλάβαιναν με τα ωράρια, την τηλεργασια και τα αυστηρά μέτρα με τα ραντεβού, να διεκπεραιώσουν τον όγκο δουλειάς. Του συγκεκριμένου πελάτη το δίπλωμα, είχε την ατυχία να ληξει θα στις 4/7, τέσσερις ημέρες δηλαδή μετά από την ημερομηνία που του έδινε παράταση και παρά τις διαβεβαιώσεις του διεκπεραιωτη, ότι δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα, βρίσκεται σήμερα η εν λόγω εταιρεία που τον ασφαλίζει, να ζητά επανεισπραξη της ζημιάς που πλήρωσε, εξαντλώντας, σε μια περίοδο που όλοι ήταν πιο ελαστικοί, την αυστηρότητα της και την τήρηση του νόμου, για 700€ ζημιά σε αυτόν τον ηλικιωμένο, αυτοεξυπηρετουμενο, συνταξιούχο άνθρωπο.

Σίγουρα όχι ελληνική πρακτική, γιατί αντιμετώπισα κι άλλες περιπτώσεις εκείνη την περίοδο, σαν ζημιές, αλλά ομοιάζει περισσότερο με τη γερμανική νοοτροπία που στην Ελλάδα “κουνάει το δάκτυλο”. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες μας να εξηγήσουμε στην εταιρεία, ότι δεν μπορεί για 4 ημέρες να τιμωρεί έναν ηλικιωμένο με αυτόν τον τρόπο, εκείνη εμμένει στην αρχική τοποθέτηση της επανεισπραξης, με αιτιολογία τις 4 ημέρες… Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά ειλικρινά, όντας διοικητικός υπάλληλος στην ασφάλιση πάρα πολλά χρόνια, θεωρώ ότι αυτό που σήμερα κάνει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι άδικο και δεν συμβαδίζει με ανθρωποκεντρικό πρόσωπο που παρουσιάσε και πρόσφατα… »

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο