Μαύρος Γάτος

Χ. Αχής: Οι προοπτικές της ασφαλιστικής αγοράς της Β. Ελλάδος, οι σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και η αδυναμία παρέμβασης του κράτους στον κλάδο περιουσίας

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ο Χρήστος Αχής, Εκτελεστικός Σύμβουλος Διοίκησης της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, παραβρέθηκε στο 34th Thessaloniki Insurance Conference και μίλησε αποκλειστικά στην κάμερα του insuranceforum.gr και στη Σωτηρία Γιαννακοπούλου για την ασφαλιστική αγορά της Β. Ελλάδος, τις προοπτικές της αλλά τη σχέση της ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστικής με τους συνεργάτες της. Παράλληλα, ανέδειξε το ζήτημα της έλλειψης ασφαλιστικής συνείδησης του μέσου Έλληνα καταναλωτή, σχολιάζοντας τις κινήσεις της κυβέρνησης για την επέκταση της υποχρεωτικότητας στον κλάδο ασφάλισης περιουσίας.

Η δυναμική είσοδος στην αγορά της Β. Ελλάδος και η σχέση με τους συνεργάτες

Η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική είναι μια ασφαλιστική εταιρεία που τα τελευταία χρόνια αναπτύσσει διαρκώς το εύρος των δραστηριοτήτων της. Η ασφαλιστική αγορά της Β. Ελλάδος καθιστά μια νέα πρόκληση για την εταιρεία, στην οποία επενδύει διαρκώς. Μάλιστα το 2019 ίδρυσε το νέο διοικητικό της υποκατάστημά στη Θεσσαλονίκη με Επικεφαλή τον κ. Αλέξανδρο Μπόζα, το οποίο εξυπηρετεί το σύνολο του δικτύου των συνεργατών της σε όλη τη Β. Ελλάδα. Όπως εξηγεί ο κ. Αχής, αυτό που ξεχωρίζει την Ορίζων Ασφαλιστική σε σχέση με τις υπόλοιπες ασφαλιστικές εταιρείες είναι οι σταθερές σχέσεις που αναπτύσσει με τους συνεργάτες της. Η προσωποποιημένη και άμεση εξυπηρέτηση των ανθρώπων της, από τον επικεφαλή της εταιρείας έως και τον υπάλληλο του εκάστοτε τμήματος. Αυτό άλλωστε αποτελεί και το σήμα κατατεθέν της, με το διοικητικό της προσωπικό να βρίσκεται πάντα σε ετοιμότητα προκειμένου να ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες των συνεργατών της.

«Η αγορά της Β. Ελλάδος είναι μια αγορά που σαφώς μας ενδιαφέρει. Προσπαθούμε να βρούμε ανθρώπους που ταιριάζουν με τη δική μας φιλοσοφία. Μας αρέσει να χτίζουμε σταθερές σχέσεις με συνεργάτες, σχέσεις οι οποίες θα μείνουνε σε βάθος χρόνου και φυσικά προσπαθούμε να προωθήσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα που είναι κυρίως οι κλάδοι περιουσίας και των ευθυνών.», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Αχής.

«Αυτό που μας διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό, πέραν των τετριμμένων που κάνει όλη η αγορά σε επίπεδο αμοιβών και προϊόντων είναι ότι προσπαθούμε να είμαστε εκεί. Είμαστε εκεί από τον επικεφαλή της εταιρείας μέχρι και τους ανθρώπους των τμημάτων της εταιρείας. Θέλουμε οι συνεργάτες μας να γνωρίζουν με ποιον έχουν να κάνουν, με ποιον συναναστρέφονται, έτσι ώστε όταν πραγματικά μας χρειαστούνε, γιατί στην αρχή όλοι θεωρητικά μια υπόσχεση πουλάμε στους πελάτες και στους συνεργάτες μας, να ξέρουνε που θα απευθυνθούν και να λύσουνε το πρόβλημά τους τη στιγμή που το χρειάζονται και όχι μετά από δύο, τρεις, πέντε ημέρες. Επενδύουμε πάρα πολύ στη διαπροσωπική επαφή και φυσικά σε μια σχέση win-win. Δεν θέλουμε ο συνεργάτης να αισθάνεται ότι μόνο η εταιρεία προσπαθεί να πάρει από εκείνον, αλλά και το αντίστροφο.»

Χ. Αχής: Οι προοπτικές της ασφαλιστικής αγοράς της Β. Ελλάδος, οι σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες και η αδυναμία παρέμβασης του κράτους στον κλάδο περιουσίας

Πρέπει οι νέοι επαγγελματίες να αναπτυχθούν και εκτός του κλάδου του αυτοκινήτου

Αναφερόμενος στους νέους επαγγελματίες που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στον ασφαλιστικό κλάδο, ο κ. Αχής επισημαίνει ότι το κλειδί στην επιτυχία ενός προσώπου στον κλάδο είναι η συνεχής εκπαίδευσή του. Όπως τονίζει, είναι εξαιρετικά σημαντικό για έναν νέο επαγγελματία που επιθυμεί να ξεχωρίσει στην ασφαλιστική αγορά να αναπτυχθεί και εκτός της εύκολης λύσης του κλάδου των αυτοκινήτων, προκειμένου να χτίσει το πελατολόγιό του και να αποκτήσει στέρεες βάσεις.

«Το πιο σημαντικό πράγμα για κάποιον που επιθυμεί να εισέλθει στην ασφαλιστική αγορά είναι οι γνώσεις εις βάθος. Επιπλέον είναι σημαντικό να προσπαθήσει να αναπτυχθεί και εκτός του κλάδου του αυτοκινήτου. Οι γνώσεις, οτιδήποτε κινείται εκτός του κλάδου αυτοκινήτου, είναι αυτό που θα δώσει μια στέρεα βάση σε έναν νέο επαγγελματία, για να χτίσει μετά με μεγαλύτερη υπομονή και με περισσότερα ποιοτικά στοιχεία το πελατολόγιό του.»

Ο Έλληνας καταναλωτής δεν έχει αναπτύξει ασφαλιστική συνείδηση

Σχολιάζοντας το φαινόμενο της έλλειψης ασφαλιστικής συνείδησης του Έλληνα καταναλωτή, ο κ. Αχής υπογραμμίζει ότι μέσος Έλληνας δεν μαθαίνει από τα λάθη του και παρά το γεγονός ότι οι φυσικές καταστροφές κάνουν όλο και πιο συχνή την παρουσία τους στη ζωή μας, επιμένει να αγνοεί τον κίνδυνο, αναζητώντας από το κράτος τις απαντήσεις σε περίπτωση ανάγκης.

«Ας είμαστε ειλικρινείς, ο Έλληνας καταναλωτής σε καμία περίπτωση δεν θα λέγαμε ότι έχει αναπτύξει ασφαλιστική συνείδηση, με όποιο μερίδιο ευθύνης αναλογεί στις εταιρείες, γιατί πάντα υπάρχει αυτή η κουβέντα στην αγορά για το ποιος φταίει που υπάρχει ασφαλιστική συνείδηση και γιατί ο πελάτης μας βλέπει την ασφάλιση ως αναγκαίο κακό. Δυστυχώς αυτό το πράγμα ακόμη δεν έχει βελτιωθεί. Παρόλο που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια εξαιρετικά καταστροφικά γεγονότα στην χώρα μας, κάθε χρόνο ξεχνάμε τι συνέβη τον προηγούμενο. Δηλαδή έχουν συμβεί τόσα σοβαρά γεγονότα το καλοκαίρι, στην Εύβοια στην Αττική και πόσα άλλα που τα ξεχνάμε και μπορεί να έχουν συμβεί μέσα στον προηγούμενο χρόνο, κι όμως δεν γίνεται καμία ουσιαστική ενέργεια ενημέρωσης ή εκπαίδευσης του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού για το τι έχει να κερδίσει.», τονίζει στο λόγο του ο κ. Αχής.

«Δεν γίνεται πλέον όλες αυτές οι περιστάσεις να αντιμετωπίζονται με κρατική αρωγή. Δυστυχώς, οι καταναλωτές αισθάνονται ότι το κράτος είναι η λύση σε όλα τους τα προβλήματα, όμως δεν είναι έτσι. Όσο και αν από πλευράς των ασφαλιστικών εταιρειών αυτό ακούγεται ως ένα άνοιγμα σε νέα δυνητικά πελατολόγια, δεν είναι αυτή η πραγματική εικόνα. Είναι πιστεύω θέμα αντίληψης και στο κατά πόσο πιστεύεις στην αξία της ασφάλισης.»

Με μια απλή φοροαπαλλαγή σε ένα πυρασφαλιστήριο θα πείσεις τον μέσο καταναλωτή να ασφαλίσει το σπίτι του

Αναφορικά με τις προσπάθειες της κυβέρνησης να εισάγει μέσα από τον νέο κλιματικό νόμο την υποχρεωτικότητα στον κλάδο της ασφάλισης ο κ. Αχής εκτιμά, με βάση τα όσα έχουν μέχρι στιγμής ανακοινωθεί, ότι το νέο αυτό σχέδιο νόμου δεν θα έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα, υπογραμμίζοντας ότι οι κυβερνήσεις φοβούνται να αναλάβουν το πολιτικό κόστος, γεγονός που τις αποθαρρύνει από το να λάβουν αποφασιστική δράση επί του ζητήματος.

«Από τα λίγα που έχουνε κυκλοφορήσει και με τα οποία μπορούμε να διαμορφώσουμε μια πρώτη εικόνα για το νομικό πλαίσιο που προτίθενται να εφαρμόσουν, δεν θεωρώ ότι σε καμία περίπτωση αυτό θα έχει ουσιαστικό αποτέλεσμα. Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Το θέμα είναι ποιος θέλει να αναλάβει το πολιτικό κόστος. Ας μην κοροϊδευόμαστε. Ούτε με μια απλή φοροαπαλλαγή σε ένα πυρασφαλιστήριο θα πείσεις τον μέσο καταναλωτή να ασφαλίσει το σπίτι του, ούτε με έμμεσους τρόπους. Θεωρώ ότι με τα φυσικά φαινόμενα που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια και σε μια κατεξοχήν σεισμογενή χώρα το να προστατεύεται ένα οποιοδήποτε σπίτι στην επικράτεια από 2-3 βασικές καλύψεις είναι το λιγότερο απαραίτητο.»

Δείτε τη συνέντευξη του κ. Αχή στο βίντεο που ακολουθεί

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Θεσσαλονίκη: Νέα εξαγορά απο την INFOTRUST Α.Ε

Η INFOTRUST A.E ασφαλιστικό πρακτορείο, όπως ανακοίνωσε στις 31/12/24, πρωτοπόρος στον χώρο των ασφαλίσεων, επισφραγίζει την στρατηγική συνεργασία της με την HBU

Συνεδρίασε η νέα Διοικητική Επιτροπή του Ε.Ε.Θ. Πραγματοποιήθηκε η εκλογή στις επιμέρους θέσεις Διοίκησης

«Σηκώνουμε τα μανίκια και αρχίζουμε δουλειά. Ξεκινάμε επαφές και ευελπιστούμε σε συνεργασία για κοινή πλεύση με όλους τους θεσμικούς φορείς που συνδιαμορφώνουν