Η Extra Assistance, αποτελεί το πάντρεμα της πολυετούς εμπειρίας στον χώρο της οδικής βοήθειας, με τη φρεσκάδα της καινοτομίας και της ανθρωποκεντρικής αντίληψης στην εξυπηρέτηση.
Η αρχή της Extra Assistance γίνεται με γνώμονα έναν κεντρικό πρόσωπο. Ο Αριστείδης Μπουσουλόπουλος, Πρόεδρος της εταιρείας είναι ένας από τους παλαιότερους επαγγελματίες στον κλάδο της οδικής βοήθειας με βαθιά γνώση του αντικειμένου. Ξεκινώντας το 1981 ως απλός τεχνίτης, κατάφερε να περάσει επιτυχώς από όλα τα τμήματα που συγκροτούν μια εταιρεία οδικής ασφάλειας, αποκομίζοντας εκ των έσω γνώσεις σε τεχνικό, διαχειριστικό και διοικητικό επίπεδο.
Με το μεράκι της οικογένειας που έκανε το όνειρό της επάγγελμα, η Extra Assistance, είναι μια εταιρεία με προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, η οποία βρίσκεται πάντα δίπλα στους συνεργάτες της, λειτουργώντας ως αρωγός στην καθημερινή προσπάθεια των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για άρτια εξυπηρέτηση του πελάτη, κρατώντας παράλληλα την ελληνικότητα της αδιαπραγμάτευτη.
Ο Νίκος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος της εταιρείας και ο κ. Γιώργος Κυριακίδης, Υπεύθυνος Εμπορικής Διεύθυνσης Βορείου Ελλάδος, ανοίγουν τα χαρτιά τους στο insuranceforum.gr και μας μιλούν για το νέο επιχειρηματικό άνοιγμα τις εταιρείας στην Βόρεια Ελλάδα, με την ίδρυση του νέου υποκαταστήματος στη Θεσσαλονίκη και την επέκταση των δραστηριοτήτων της με ίδια μέσα στην Βόρεια Ελλάδα.
Kύριε Μπουσουλόπουλε, κύριε Κυριακίδη, η Extra Assistance προχώρησε εντός του καλοκαιριού σε επέκταση των δραστηριοτήτων της με ίδια μέσα στην Βόρεια Ελλάδα. Πώς αποφασίσατε να ιδρύσετε ένα νέο υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη και ποιες οι προσδοκίες σας;
Ν. Μ.: Το εγχείρημα αυτό ήταν στρατηγικά σχεδιασμένο προ τριετίας, ο ξαφνικός ερχομός του covid ωστόσο μας άφησε λίγο πίσω. Ήταν επιβεβλημένο μέσα στο 2021 να ιδρυθεί το υποκατάστημα. Οι ενέργειές μας έγιναν όσο πιο άμεσα μπορούσαμε. Θεωρούμε ότι από την αρχή του εγχειρήματος αυτού έχουμε δείξει την σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζουμε το κοινό της Βορείου Ελλάδος. Το νέο μας υποκατάστημα είναι η καρδιά των ασφαλιστών που εμπιστευτούν την εταιρεία μας, η καρδιά των πελατών που θα εξυπηρετηθούν από την εταιρεία μας και το σημείο αναφοράς μας στην Βόρεια Ελλάδα.
Γ.Κ.: Η Extra Assistance είναι μια εταιρεία Οδικής Βοηθείας που έρχεται με μια μεγάλη κληρονομιά εμπειρίας, συνδυασμένη με μια πολύ σπουδαία έννοια που έχει ξεχαστεί από πολλούς ως “βοήθεια”. Αυτή η αντίληψη της σημασίας είναι το κεντρικό σημείο της διαφοράς μας, που πραγματώνεται με υλικοτεχνικό υλικό και ανθρώπους.
Στην Θεσσαλονίκη είχα την χαρά να αναλάβω την Διεύθυνση των Πωλήσεων και σταθώ δίπλα σε μια σπουδαία εταιρεία.
Οι λόγοι για ιδρύσει νέο υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη είναι:
- Η άριστη υπηρεσία που παρέχουν οι καλά εκπαιδευμένοι τεχνίτες.
- Ο άριστος Υλικοτεχνικός εξοπλισμός.
- Ο ικανός αριθμός των δυο παραπάνω που εγγυώνται επάρκεια στην ασφαλισμένη βάση.
Προσδοκία μας είναι
- Οι ευχαριστημένοι πελάτες μας, τα χαμογελά τους, οι ευχαριστήριες επιστολές!
- Οι ενθουσιασμένοι συνεργάτες, που μετά από μια εξαιρετική εξυπηρέτηση των πελατών τους, εμβαθύνουν την σχέση τους με τον πελάτη και τους δίνεται μια νέα ευκαιρία για πώληση!
Πώς έχει υποδεχθεί το κοινό της Βορείου Ελλάδος την Extra Assistance; Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις του κοινού από τις υπηρεσίες σας;
Γ.Κ.: Είμαστε ενθουσιασμένοι από την ανταπόκριση των συνεργατών – πελατών. Η μοναδικότητα των προγραμμάτων ασφάλισης Οδικής Βοηθείας που παρέχει η Extra Assistance σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές τιμές, μας τοποθετούν στην κορυφή της προτίμησης των πελατών. Οι εντυπώσεις των πελατών αποτυπώνονται σε ευχαριστήριες επιστολές, για την αμεσότητα άφιξης, την ευγένεια των τεχνιτών και την αρτιότητα του εξοπλισμού.
Έχετε δηλώσει ότι βασικός πυλώνας της ανάπτυξής σας είναι η σύμπραξη με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Πώς μπορεί ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να συνεργαστεί απευθείας με την Extra Assistance;
Γ.Κ.: Το μεγαλύτερο κεφάλαιο είναι η σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην Extra Assistance και τον συνεργάτη. Ο συνεργάτης που έχει την πρόσβαση και την άμεση απάντηση, νιώθει ικανοποιημένος και χαρούμενος.
Η Οδική Βοήθεια είναι η πιο συχνά εμφανιζόμενη κάλυψη στο αυτοκίνητο κατά συνεπεία η «εικόνα» που έχει στην πιο κρίσιμη στιγμή ο πελάτης για τον συνεργάτη.
Οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έρχονται σε επαφή με την εταιρεία, με άμεσες και εύκολες διαδικασίες και την ίδια μέρα, έχουν λάβει τη σύμβαση συνεργασίας, έχουν εκπαιδευτεί στην δικτυακή μας εφαρμογή έκδοσης συμβολαίων, καθώς και στην χρήση της εφαρμογής Android Εxtrasos. Η εφαρμογή μας Extrasos δίνει την δυνατότητα στον πελάτη με μια κίνηση να έρθει σε επαφή με την εταιρεία, που τον καλεί άμεσα χωρίς κόστος.
Η αυτοκινητοβιομηχανία θέτει σε πρώτο πλάνο τη τεχνολογία, εστιάζοντας σε έξυπνα και αυτόνομα οχήματα. Πώς η τεχνολογική εξέλιξη του αυτοκινήτου θα επηρεάσει τον κλάδο της οδικής βοήθειας;
Ν.Μ.: Αυτό το σημείο των καιρών μας είναι το μοναδικό που δεν επωφελεί κατ’ ουσίαν τον τελικό καταναλωτή. Διότι αφαιρεί από την οδική βοήθεια ενέργειες που θα μπορούσε να κάνει όταν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης ίσχυαν στην πλειοψηφία των καταναλωτών και μπορούσαν οι τεχνίτες της οδικής βοήθειας να επέμβουν σε αυτούς και να τους δώσουν μια πιο άμεση και καίρια λύση τη στιγμή που ο πελάτης καθυστερούσε σε ένα ραντεβού του ή στην δουλειά του. Δυστυχώς, η ηλεκτροκίνηση αφαιρεί αυτές τις ενέργειες, διότι πλέον το αυτοκίνητο ως επί το πλείστον θα φορτώνεται, οπότε αυτό θα επιβαρύνει και χρόνους και μετακινήσεις και φθορές. Αυτό το κομμάτι της τεχνολογίας επομένως δεν βοηθάει τον τελικό καταναλωτή στο 100% αλλά δυσχεραίνει λίγο και την καθημερινότητα του.
Η Extra Assistance βλέπουμε ότι αξιοποιεί τα τεχνολογικά εργαλεία, αναπτύσσοντας την εφαρμογή Extra Assistance SMS για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της. Θεωρείτε ότι η χρήση ψηφιακών εργαλείων αποτελεί ένα must για τους καταναλωτές;
Ν.Μ.: Δεν θα μπορούσαμε στην εποχή που διανύουμε να μείνουμε εκτός του τεχνολογικού καλπασμού γιατί δεν μιλάμε πλέον για βήματα, μιλάμε πλέον για καλπασμό. Η Εxtra Assistance δημιούργησε το app και μπορώ να πω ότι ήταν και από τα πρώτα εγχειρήματα εφάρμοσε με σκοπό την διευκόλυνση του καταναλωτή. Συνεπώς, ας πούμε ότι η μια πλευρά του εγχειρήματος είναι να είμαστε πιο άμεσοι στον πελάτη στον τόπο επέμβασης, αλλά σκοπεύουμε και μέσω των τεχνολογικών αυτών μέσων είμαστε πιο άμεσοι και στην λήψη του αιτήματος, είτε αυτό είναι φοβάμαι γιατί μου κάνει ένα θόρυβο, οπότε δεν χρειάζεται να επέμβουμε, είτε αυτό είναι άμεση επέμβαση. Δημιουργήθηκε με αυτόν τον σκοπό. Να δώσουμε ένα flexibility στον καταναλωτή, στον πελάτη, στον συνδρομητή για την πιο εύκολη επικοινωνία του με εμάς.
Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι συνεργάτες να επικοινωνήσουν με την Extra Assistance;
Ν.Μ.: Η επικοινωνία τους ειδικά με την Extra Assistance δεν θα έχει κανένα δύσκολο σημείο. Η Εxtra Αssistance είναι 24 ώρες το 24ωρο ανοιχτή μέσω των email ή μέσω των τηλεφώνων. Στο τηλεφωνικό κέντρο μπορούν να έρχονται σε επικοινωνία, να αφήσουν το αίτημά τους και να τους καλέσουμε εμείς, είτε με το τμήμα πωλήσεων, το οποίο καλύπτει όλη την Ελλάδα είναι στην δυτική Ελλάδα, στη Βόρεια Ελλάδα. Στην Θεσσαλονίκη με τον κ. Κυριακίδη, στην Αθήνα έχουμε τον κ. Νέγρη ως επικεφαλή όλου του τμήματος πωλήσεων, αλλά και στο σύνολο των καταρτισμένων πωλητών μας. Οπότε είτε στα τηλέφωνά μας είτε στα email μας, είμαστε κοντά σας για να απαντήσουμε σε κάθε απορία και αίτημά σας.