Ετσι επίλεξε να ξεκινήσει το άρθρο του ο δημοσιογράφος κ. Λεωνίδας Στεργίου στο capital.gr με τίτλο “Πώς θα είναι οι ελληνικές τράπεζες το 2030”
Και αμέσως μετά αναφέρει:
Η παραπάνω φανταστική (σήμερα) φωνητικής εξυπηρέτησης από ανέπαφο ΑΤΜ, το οποίο μπορεί να είναι και το μηχάνημα από το οποίο αγοράζουμε εισιτήρια για κινηματογράφο, θα μπορεί να είναι πραγματικότητα σε μέσα στην επόμενη δεκαετία.
Αναφερόμενος στις υπηρεσίες που θα προσφέρουν οι τράπεζες αναφέρει πως ” Στην πραγματικότητα, τα δίκτυα των τραπεζών (φυσικά και ψηφιακά) θα μετατραπούν σημεία πώλησης και άλλων υπηρεσιών και προϊόντων. Σε ανταπόδοση, οι τράπεζες θα προσφέρουν περισσότερες λύσεις στους πελάτες τους κερδίζοντας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Προς το παρόν, οι συνέργειες και τα οικοσυστήματα αυτά περιορίζονται σε συναφείς υπηρεσίες με τις τράπεζες ή τις επιχειρήσεις, όπως ασφάλειες, συμβουλευτική και πρόσφατα επεκτάθηκε σε υποστήριξη λογιστηρίων και ηλεκτρονικής τιμολόγησης, κά.”
Δηλαδή, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο και το ρεπορτάζ που ετοίμασε οι τράπεζες θα είναι ακόμη πιό πιεστικές προς τους πελάτες σε ότι έχει να κάνει με την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων!
Και βέβαια, απο όλα όσα αναφέρει στο μακροσκελές κείμενό του επίλεξε να ξεκινήσει με …..την υπηρεσία πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων!
Δηλαδή, άν σήμερα έχουμε ώς κλάδος σοβαρά προβλήματα με τον αθέμιτο ανταγωνισμό απο πλευράς τραπεζών, τί έχουμε να ζήσουμε ….το 2030?