Για την επέκταση των δραστηριοτήτων της με ίδια μέσα στην Θεσσαλονίκη, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και την είσοδο νέων τεχνολογιών στο χώρο της αυτοκίνησης μίλησε στην κάμερα του insuranceforum.gr και στη Σωτηρία Γιαννακοπούλου ο κ. Γιώργος Νέγρης, Επικεφαλής Τμήματος Πωλήσεων της Extra Assistance, υπογραμμίζοντας ότι πάγια εμπορική πολιτική της εταιρείας παραμένει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής.
Όπως τονίζει ο κ. Νέγρης, η αγορά της Β. Ελλάδος αποτελεί μια αγορά με σημαντικές προοπτικές αλλά και υψηλά standards στην οποία η Extra Assistance εστιάζει τα τελευταία χρόνια, με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να καθιστούν τη βάση επέκτασης των δραστηριοτήτων της.
“Eίναι μια στρατηγική κίνηση για την Extra Assistance η επένδυση στο Νομό Θεσσαλονίκης και γενικότερα στην Β. Ελλάδα. Η προσθήκη του Γιώργου του Κυριακίδη ήταν μια πάρα πολύ σημαντική κίνηση για εμάς και επιτάχυνε τις διαδικασίες που προορίζονταν για λίγο αργότερα στο χρόνο. Έδειξε και πόσο σημαντική είναι μια πάρα πολύ απαιτητική αγορά όπως αυτή της Θεσσαλονίκης για την Extra Assistance.”
“Πάγια εμπορική πολιτική μας παραμένει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής. Είμαστε στο πλευρό του, είμαστε εκεί για να συνδράμουμε στο έργο του. Θα είναι μεγάλη χαρά για εμάς να μπορέσουμε να επισκεφτούμε τα γραφεία των ασφαλιστών.”
Αναφερόμενος στη χρήση των νέων ψηφιακών εργαλείων, ο κ. Νέγρης επισημαίνει ότι η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της Extra Assistance προς τους συνεργάτες αλλά και τους πελάτες της, ενισχύεται μέσω των ψηφιακών πλατφορμών της εταιρείας, επιταχύνοντας τις διαδικασίες εξυπηρέτησής τους. Η Extra Assistance τόσο μέσω της ενημερωμένης ιστοσελίδας της, όσο και μέσω της εφαρμογής της βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της, διαθέτοντας μάλιστα και δυνατότητες για συνανθρώπους μας με προβλήματα ακοής.
“Η ανθρωποκεντρική διάσταση της Extra ενισχύεται καθημερινά μέσω των πλατφορμών της εταιρείας, οι οποίες βρίσκονται στη διάθεση του συνδρομητή και του πελάτη όλο το 24ωρο. Μέσα στο ιδιαίτερα απαιτητικό ψηφιακό περιβάλλον στο οποίο πλέον καλούμαστε να λειτουργήσουμε, δημιουργούνται κάποιες αυξημένες υποχρεώσεις από τις εταιρείες, οι οποίες καλούνται να προσαρμοστούν. Έτσι και η Extra Assistance έχει δώσει μεγάλη βαρύτητα τόσο στη διαδικασία του portal, για να μπορεί να είναι μια χρηστική και πολύ εύκολη διαδικασία, όσο και στην πρωτοποριακή εφαρμογή Extra Assistance SMS. Μέσω της εφαρμογής μπορεί ο καθένας χωρίς να προϋποθέτει να είναι συνδρομητής, να επικοινωνήσει με την Extra Assistance για να τον καλέσει, χρησιμοποιώντας το app από κινητό του, είτε είναι android, είτε ios. Μάλιστα έχουμε προνοήσει και για κάποιες ιδιαίτερες κατηγορίες συμπολιτών μας στους οποίους δεν δίνουμε πολύ συχνά δυστυχώς τη δέουσα προσοχή, όπως είναι οι κωφάλαλοι, οι οποίοι χρησιμοποιώντας απλά τη λέξη viber δίνουν μήνυμα στην Εxtra, ώστε να μπορέσει να επικοινωνήσει άμεσα μαζί τους.”
Σχολιάζοντας τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο της αυτοκίνησης και τα νέα δεδομένα που θέτουν στον τομέα της οδικής βοήθειας, ο κ. Νέγρης δηλώνει ότι ο κλάδος της οδικής βοήθειας έχει ήδη αρχίσει να προσαρμόζεται, με την Extra Assistance να ενισχύει διαρκώς το στόλο της, προκειμένου να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει δύσκολα τεχνολογικά οχήματα.
“Η αυτοματοποίηση στο χώρο του αυτοκινήτου θα αναπροσαρμόσει και τον κλάδο της οδικής βοήθειας. Υπάρχουν ήδη τα εργαλεία και φροντίζουμε να εμπλουτίζουμε συνεχώς το στόλο των οχημάτων μας, για να μπορούμε να παρεμβαίνουμε με τις λιγότερες δυνατές καθυστερήσεις σε πραγματικά πολύ δύσκολα τεχνολογικά οχήματα.”