Tου Γεώργιου Κακριδή, Συντονιστής Ασφαλιστικών Πρακτόρων exasfalisou.gr
Για τους περισσοτέρους από εμάς, το καλοκαίρι σημαίνει μέρες ξεκούρασης, ξεγνοιασιάς και χαλάρωσης.
Μια μέρα, κατά τη διάρκεια των διακοπών, έλαβα ένα μήνυμα στο κινητό μου, που ίσως άλλες φορές δεν θα έδινα σημασία, όπου γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, με ενημέρωνε για μια προσφορά ασφάλισης αυτοκινήτου που δεν έπρεπε να χάσω.
Τις δυσάρεστες ημέρες των πυρκαγιών, κατά την περιήγηση μου στο διαδίκτυο, συναντούσα συνέχεια διαφημίσεις με προσφορές που αφορούσαν κυρίως ασφάλιση κατοικίας.
Μια άλλη μέρα, επισκεπτόμενος κατάστημα γνωστής τράπεζας, ενώ ήμουν στον γκισέ εντελώς τυχαία άκουσα τον υπάλληλο του διπλανού γραφείου να λέει σ’ έναν υποψήφιο πελάτη… “σου προτείνω να κάνεις αυτό το πρόγραμμα υγείας και θα σου καλύψει τα πάντα, ό,τι χρειαστείς”.
Σκέφτηκα το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου, στη νέα εποχή…
Οι καιροί αλλάζουν, η τεχνολογία μπαίνει ολοένα και περισσότερο στη ζωή μας κι αυτό είναι ένα μεγάλο “όπλο” στα χέρια του κάθε επαγγελματία ασφαλιστικού συμβούλου.
Η αποστολή μας είναι να ενημερώνουμε τους υποψήφιους πελάτες μας για την αναγκαιότητα και σημαντικότητα της ασφάλισης.
Θα πρέπει να εξηγούμε στους ασφαλισμένους μας ότι η ασφάλιση υγείας, πυρός, ακόμη και μιας μικρής μηχανής, χρειάζεται ανάλυση. Δεν είναι απαραίτητα φθηνή και φυσικά δεν καλύπτει τα πάντα.
Πώς θα ήταν άλλωστε δυνατόν να καλύπτει τα πάντα, χωρίς να υπάρχουν κάποιοι κανόνες προκειμένου η κάθε ασφαλιστική ν’ αναλάβει τον εκάστοτε κίνδυνο.
Μία αγορά χωρίς κανόνες, απλά δεν υπάρχει.
Για εμάς τους επαγγελματίες, καθήκον μας, είναι να ενημερώνουμε τον εκάστοτε υποψήφιο πελάτη μας για τις εξαιρέσεις, τις αναμονές, να αναλύσουμε τους όρους του συμβολαίου και να του προτείνουμε λύσεις που θα καλύπτουν αυτό που θέλει και έχει πραγματικά ανάγκη, μέσα από τη διαδικασία ανάλυσης αναγκών.
Όσες περισσότερες λύσεις τους δίνουμε τόσο το καλύτερο, αρκεί αυτό που τους προτείνουμε να είναι σωστά τεκμηριωμένο.
Με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας (έντονα καιρικά φαινόμενα, πυρκαγιές, ανάγκη πιο αξιοπρεπή νοσοκομειακή περίθαλψη, κλπ.) όλοι καταλαβαίνουμε το τι πρέπει να κάνουμε.
Ο κόσμος θέλει να ακούσει την αλήθεια και να νιώσει σίγουρος γι’ αυτό που του λέμε.
Αυτό πρέπει να γίνει, απ’ όλα τα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων (Πλατφόρμες πολυτιμολόγησης, Τράπεζες, Ασφαλιστικοί Πράκτορες).
Μόνο έτσι, θα εμπιστευτούν τον θεσμό και θα κατανοήσουν πως κάνοντας ένα οποιοδήποτε συμβόλαιο, ο πρώτος που κερδίζει είναι ο ίδιος ο ασφαλισμένος.
Μόνο έτσι ο καταναλωτής θα αποκτήσει ασφαλιστική συνείδηση.
Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα, την ώρα που θα μας χρειαστούν, είτε για κάτι μικρό, είτε για κάτι μεγάλο, να καταλάβουν την αξία της ασφάλισης.
Γιατί η αξία της είναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ και δεν πωλείται στην ΧΟΝΔΡΙΚΗ!!!
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του κ. Κακριδή στο exasfalisou.gr