Σαν βόμβα έσκασε στο twitter η είδηση ότι η Lemonade, η μεγαλύτερη εταιρία παροχής ασφαλιστικών προγραμμάτων μέσω διαδικτύου, στο πλαίσιο του περιορισμού της ασφαλιστικής απάτης, ζητά από τους ασφαλισμένους να αποστείλουν βίντεο στο οποίο να είναι ευκρινή τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους.
Πιο συγκεκριμένα η ίδια η εταιρία ανάρτησε στο λογαριασμό της στο twitter στο οποίο ανακοίνωνε τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, μέσω των οποίων θα εντοπίζονται τα περιστατικά ασφαλιστικής απάτης, αποσκοπώντας στην εξάλειψη του φαινομένου.
Οι χρήστες του twitter όχι μόνο επέκριναν την εν λόγω κίνηση της εταιρίας αλλά κατηγόρησαν την εταιρία ότι μέσω αυτών των πρακτικών εξετάζει τη συναισθηματική κατάσταση των πελατών της, αναλύοντας τις κινήσεις του προσώπου τους, μέσω των οποίων επιδιώκει να διαπιστώσει αν ο εκάστοτε πελάτης της είναι πιθανό να διαπράξει απάτη.
Έπειτα από τις αντιδράσεις που προκάλεσε το εν λόγω tweet η εταιρία όχι μόνο το διέγραψε αλλά προχώρησε σε ακόμη μία ανάρτηση στην οποία διευκρινίζει ότι «δεν χρησιμοποιεί και δεν προσπαθεί να δημιουργήσει τεχνητή νοημοσύνη AI για την επεξεργασία φυσικών ή προσωπικών χαρακτηριστικών των πελατών της για να απορρίψει αξιώσεις ως πιθανή ασφαλιστική απάτη».
Πηγή: fortune.com