Ο Γιάννης Βοτσαρίδης λέει τα αυτονόητα: Το «Πτωχευτικό Ασφάλιστρο» δεν είναι η λύση

Facebook
Twitter
LinkedIn

Ο μαύρος γάτος διάβασε ένα άρθρο του Γιάννη Βοτσαρίδη, Διευθύνoντα Σύμβουλο της INTERLIFE Ασφαλιστικής, σε κλαδικό site, με το οποίο συμφωνεί και το μοιράζεται μαζί σας.

 

Στο χώρο των Ασφαλίσεων, και ιδιαίτερα στον Κλάδο Αυτοκινήτου, το προσφιλές σπορ της χαμηλής τιμής έχει βρει τον τελευταίο μήνα – λόγω της πανδημίας του COVID 19 – για άλλη μια φορά, πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθεί.

Είναι θλιβερό όταν τα νούμερα δεν “βγαίνουν” για την επίτευξη των εκάστοτε στόχων να επιλέγεται ως λύση από υψηλά ιστάμενα Στελέχη Ασφαλιστικών Εταιρειών η μείωση των τιμών, χωρίς να λαμβάνονται υπ’ όψιν οι επιπτώσεις που επιφέρει.

Όταν, στο όνομα του ανταγωνισμού και της κατάστασης που διαμορφώθηκε λόγω της πανδημίας του COVID 19 εφαρμόζεται η πρακτική του χαμηλότερου Τιμολογίου, στην ουσία υπονομεύεται η ίδια η Ασφαλιστική Εταιρεία, καθώς νομοτελειακά, πάντα θα υπάρχει ένας ανταγωνιστής που θα πουλήσει ακόμη φθηνότερα. Στην περίπτωση αυτή, τι θα πρέπει να γίνει; Να κατρακυλήσουν όλοι χαμηλότερα; Πόσο χαμηλότερα και για πόσο χρονικό διάστημα;

Είναι αυτονόητο ότι η πολιτική του χαμηλότερου Τιμολογίου είναι αδιέξοδη και για τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, καθώς μειώνει σημαντικά τα έσοδά τους και υπονομεύει την αξιοπιστία τους. Εξάλλου, όλοι γνωρίζουν ότι όταν κάποιος αγοράζει με βάση την τιμή, αυτός είναι ο πρώτος που θα φύγει από πελάτης, όταν εμφανιστεί ο νέος ανταγωνιστής με ακόμη χαμηλότερες τιμές.

Οι χαμηλές τιμές δεν δημιουργούν πιστούς πελάτες. Και όταν μια εταιρία έχει μονίμως προσφορές και εκπτώσεις, τότε οι πελάτες της εθίζονται σε αυτό, και η Εταιρία δεν μπορεί πλέον να πουλήσει στην κανονική τιμή. Με ότι αυτό συνεπάγεται…

Επιπλέον, η εμπειρία της Αγοράς μας δείχνει, ότι, παρά τα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία, αγοράζουμε καθημερινά Προϊόντα και Υπηρεσίες που δεν είναι πάντα τα φθηνότερα που διατίθενται. Επίσης, έχει παρατηρηθεί ότι μεγάλο μέρος των καταναλωτών είναι διατεθειμένο να πληρώσει «κάτι παραπάνω» προκειμένου να εξασφαλίσει καλύτερη ποιότητα προϊόντος, αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση. Τέλος, υπάρχει και μια μικρή μερίδα καταναλωτών που προτιμούν συστηματικά ακριβότερα προϊόντα, επενδύοντας στην αίσθηση της μοναδικότητας, που μόνον ένα Προϊόν, η μια Υπηρεσία ξεχωριστής ποιότητας μπορούν να προσφέρουν.

Εδώ ακριβώς παίζεται το παιχνίδι. Θα πρότεινα, λοιπόν, στους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές να είναι σκεπτικοί και επιφυλακτικοί σε όσους εφαρμόζουν αυτή την τακτική. Άλλωστε, οι ίδιοι γνωρίζουν καλύτερα από κάθε άλλον πού μπορεί να τους οδηγήσει η πολιτική του πτωχευτικού ασφαλίστρου.

Ιωάννης Παν. Βοτσαρίδης

Διευθύνων Σύμβουλος

INTERLIFE Ασφαλιστική

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο