Μαύρος Γάτος

Πώς θα έχει διαμορφωθεί η ασφαλιστική αγορά το 2025;

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Αναμφίβολα, το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό όταν αναλογιζόμαστε το μέλλον είναι φυσικά η τεχνολογική ανάπτυξη. Η τάση αυτή ασφαλώς δεν μπορεί να αφήσει ανεπηρέαστο κανένα κλάδο δραστηριοτήτων, κάτι το οποίο η ασφαλιστική βιομηχανία έχει ήδη αντιληφθεί, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες της στις σύγχρονες νόρμες της αγοράς. Τα ψηφιακά ασφαλιστικά προϊόντα έχουν μπει δυναμικά στη ζωή μας και όπως φαίνεται ήρθαν για να μείνουν. Η ζήτηση για ψηφιακά ασφάλιστρα και η διαδικτυακή διανομή τους θα μπορούσε να αποφέρει μείωση 280 δισεκατ. δολάριων στα τρέχοντα ασφαλιστικά έσοδα έως το 2025, σύμφωνα με νέα έκθεση της Accenture.

Η έρευνα, «Τοπίο Ασφαλιστικών Εσόδων 2025: Καινοτομία για Ανθεκτικότητα», δίνει τις ανάλογες απαντήσεις, αναλύοντας πώς ο ασφαλιστικός κλάδος θα επηρεαστεί από τις νέες τάσεις πελατών, δημογραφικών στοιχείων και τεχνολογιών. Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο παγκόσμιος ασφαλιστικός κλάδος θα ενισχυθεί από 6,1 τρισεκατ. δολάρια στις αρχές του 2020 σε 7,5 τρισεκατ. δολάρια μέχρι το τέλος του 2025, καταγράφοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης περίπου 3,5%. Αυτό περιλαμβάνει 800 δισεκατ. δολάρια σε ασφάλιστρα που καταβάλλονται στις ΗΠΑ για την υγειονομική περίθαλψη, τα οποία παραδοσιακά δεν συνυπολογίζονται ως μέρος του ασφαλιστικού τομέα αλλά έχουν προκύψει ουσιαστικά χάρη στην παγκόσμια ζήτηση για τη σύγκλιση ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών υγείας, δήλωσε η Accenture.

Όσο οι πελάτες επενδύουν σε «προσφορές» και προϊόντα που είναι διαθέσιμα online, τόσο τα τρέχοντα ασφαλιστικά έσοδα θα μπορούσαν να μετατοπιστούν από τα παραδοσιακά ασφαλιστικά προϊόντα σε προϊόντα τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένης της ασφάλισης βάσει συμπεριφοράς για οχήματα και έξυπνα σπίτια. Επιπλέον, τα τρέχοντα έσοδα για την παραδοσιακή διανομή ασφάλισης θα περιοριστούν σημαντικά από ασφαλιστές που προσφέρουν ψηφιακή διανομή, καθώς οι πελάτες αγοράζουν ασφάλιση μέσω ψηφιακών καναλιών και τρίτων πλατφορμών.

«Η πρόσφατη επιτάχυνση στα ψηφιακά κανάλια απειλεί την ανανέωση ορισμένων παραδοσιακών ασφαλίστρων και μεταβάλλει το μελλοντικό τοπίο εσόδων για τους ασφαλιστές», δήλωσε ο Kenneth Saldanha, διεθύνοντας σύμβουλος του ασφαλιστικού κλάδου της Accenture παγκοσμίως. «Ενώ η βιομηχανία θα παραμείνει ανθεκτική και θα αναπτυχθεί, ο ρυθμός της τεχνολογίας και της κοινωνικής αλλαγής είναι γρηγορότερος από το αναμενόμενο. Οι ασφαλιστές που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο διευθύνουν την επιχείρησή τους και προσελκύουν τους πελάτες τους με ψηφιακές εμπειρίες θα τοποθετηθούν για επιτυχία. Οι ασφαλιστές που μετακινούνται από παραδοσιακές σε τεχνολογικές προσφορές που είναι καλύτερα ενσωματωμένες με δεδομένα πελατών, βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση. Άλλοι κινδυνεύουν να χάσουν έσοδα από τους ψηφιακούς πρώτους ανταγωνιστές και τους νεοεισερχόμενους.»

Η έκθεση διαπίστωσε ότι οι ασφαλιστές θα ανταγωνίζονται για την αύξηση των εσόδων στον κλάδο ζωής, κυρίως διότι συνάπτουν νέες συνεργασίες σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα για τη βελτίωση της υγείας και των οικονομικών των πελατών. Η Accenture εκτιμά ότι η σύγκλιση των κλάδων ασφάλισης ζωής, υγείας και πλούτου θα δημιουργήσει νέα έσοδα 120 δισεκατ. δολαρίων – 60 δισεκατ. δολάρια από έξυπνα προϊόντα υγείας, 30 δισεκατ. δολάρια από προϊόντα και υπηρεσίες για τον γηράσκοντα πληθυσμό και 30 δισεκατ. δολάρια από προϊόντα άμεσης διαχείρισης ζωής και πλούτου.

Η έκθεση προβλέπει ότι οι ασφαλιστές θα ανταγωνίζονται επίσης για νέα έσοδα για την κάλυψη των αναδυόμενων και των νέων αναπτυσσόμενων κινδύνων. Οι κίνδυνοι που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή αναμένεται να αντιπροσωπεύσουν 50 δισεκατ. δολάρια νέων ασφαλιστικών εσόδων, ενώ οι υπηρεσίες κάλυψης και μετριασμού των κινδύνων που σχετίζονται με κυβερνοαπειλές και αναμένεται να αποφέρουν άλλα 25 δισεκατομμύρια δολάρια.

«Ένας ταχέως μεταβαλλόμενος κόσμος, γεμάτος περιβαλλοντικούς κινδύνους, απειλές στον κυβερνοχώρο και περισσότερους ανθρώπους που αισθάνονται ευάλωτα σωματικά και οικονομικά, ωθεί στους ασφαλιστές να ξανασκεφτούν τον ρόλο τους στην οικονομία και να τοποθετηθούν ως προληπτικοί κίνδυνοι, όχι μόνο ως αντισταθμιστές», δήλωσε ο Ravi Malhotra, διευθύνοντας σύμβουλος του ασφαλιστικού κλάδου της Accenture Strategy στη Βόρεια Αμερική. «Στην υγεία, οι καταναλωτές μοιράζονται όλο και πιο εύκολα προσωπικά δεδομένα για προϊόντα που τους βοηθούν να διατηρούν υγιείς συνήθειες, δίνοντας στους ασφαλιστές την ευκαιρία να παρέχουν μια πιο ολιστική υπηρεσία διαχείρισης κινδύνου που αλλάζει το ρόλο τους από δίχτυ χρηματοοικονομικής ασφάλειας σε ενεργό συνεργάτη για την πρόληψη και τον μετριασμό των τραυματισμών απώλεια. Η συνεργασία με αντασφαλιστές μπορεί επίσης να συμβάλει στην κάλυψη των κινδύνων για την κλιματική αλλαγή – ειδικά σε αναδυόμενες αγορές όπου υπάρχει σήμερα ένα τεράστιο κενό στην κάλυψη. ”

Πηγή: insurancebusiness.com

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Αφού δημιουργήθηκε το πρόβλημα με τον ΦΠΑ μεταξύ πρακτόρων και μεσιτών τώρα υπόσχονται λύσεις!

Ποιός ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί να ξεχάσει τις αμαρτίες της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής που δέν άσκησαν τις κατάλληλες πιέσεις προκειμένου να μήν απαγορευτεί η

Πώς συνδέεται η πιστοληπτική ικανότητα των ασφαλιστικών εταιρειών με την κυβερνοασφάλεια;

Μια θετική συσχέτιση μεταξύ των πιστοληπτικών ικανοτήτων των ασφαλιστικών εταιρειών και της κυβερνοασφάλειας τους, εντοπίζει η νέα έκθεση της Fitch Ratings. Η

City Insurance: Ασφαλιστικές εταιρείες εντός και εκτός Ρουμανίας διεκδικούν το χαρτοφυλάκιο της με πάνω από 3 εκατ. πελάτες

Σαν βόμβα έσκασε η είδηση ότι τουλάχιστον 2 εταιρείες, μια εκ των οποίων και εκτός Ρουμανίας, εξετάζουν το ενδεχόμενο εξαγοράς του χαρτοφυλακίου