Μαύρος Γάτος

Πώς το Zoho CRM μπορεί να λύσει τα χέρια του επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αυξάνοντας τις πωλήσεις με μηδενικό κόστος;

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή δεν αποτελεί πλέον προνόμιο των φίλων της τεχνολογίας, αλλά μία νέα πραγματικότητα-ανάγκη με σκοπό την καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση του πελατολογίου και των επαφών του σύγχρονου επαγγελματία.

Τα παραδοσιακά μπλοκάκια, όπου αναγράφονταν τα αλλεπάλληλα ραντεβού με τους εν δυνάμει πελάτες, θεωρούνται πλέον κάθε άλλο παρά πρακτικά, προκαλώντας τις περισσότερες φορές σύγχυση και χάος στα γραφεία των επαγγελματιών, χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Η οργάνωση εξάλλου είναι το ήμισυ του παντός για κάθε επιτυχημένο επαγγελματία, ο οποίος οφείλει να είναι ετοιμοπόλεμος και πάντα σε εγρήγορση για να επιτύχει τους στόχους και τις επιθυμητές πωλήσεις.

Στο μυαλό του μέσου επαγγελματία τα ψηφιακά συστήματα είναι συνδεδεμένα με υψηλά κόστη, ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που επισημαίνουν ότι τα υπάρχοντα ψηφιακά συστήματα διαχείρισης δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, γεγονός που τους κρατά ακόμη στις παραδοσιακά και χειρόγραφα μέσα οργάνωσης. Ωστόσο τα δεδομένα έχουν αλλάξει… Το κλειδί για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του γραφείου σου ακούει στο όνομα Ζoho CRM.

To Zoho CRMείναι έναsoftware διαχείρισης πελατολογίου, και όχι μόνο, με πολλές δυνατότητες που βασίζεται στο CRM και περιλαμβάνει μια πληθώρα εργαλείων marketing. Ο κ. Θωμάς Σλάμαρης, Sales trainer & Business Coach iwant2helptraining.com μιλά αποκλειστικά στο Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο και μας αποκαλύπτει πως το Zoho CRM μπορεί να λύσει τα χέρια του επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και να οργανώσει εύκολα και γρήγορα το πελατολόγιο ενός ασφαλιστικού γραφείου.

To Zoho μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε επαγγελματία, να εξελληνιστεί, να παράγει τις αναφορές που εκείνος επιθυμεί. Σε μια οθόνη παρουσιάζονται  όλα τα στοιχεία του πελάτη. Τα στοιχεία επικοινωνίας του, τα email του, τα ραντεβού που έχει κάνει μαζί του ο επαγγελματίας, τα τηλέφωνα που έχουν γίνει, και τις παρατηρήσεις-σημειώσεις από κάθε τηλεφώνημα ή συνάντηση. Το κλειδί της επιτυχίας του; Ο επαγγελματίας μπορεί να έχει όλες αυτές τις πληροφορίες διαθέσιμες όπου και αν βρίσκεται από την οθόνη του κινητού του.

Σε αντίθεση με αντίστοιχου είδους ψηφιακά προγράμματα το Ζoho είναι πολύ οικονομικό και είναι διαθέσιμο και σε δωρεάν έκδοση, η οποία καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία με αξιόλογες δυνατότητες. Το Ζoho βοηθά τα CRM συστήματα στην αξιοποίηση των υποψηφίων πελατών, με απλούς τρόπους, όπως για παράδειγμα με υπενθυμίσεις για νέα επικοινωνία με υποψήφιους πελάτες που έχουμε ήδη επαναπροσεγγίσει στο παρελθόν.

Παράλληλα αυξάνει το κύρος του γραφείου μας, εξελίσσοντας την εικόνα μας, κάνοντάς μας πιο ανταγωνιστικούς στα social media, διευρύνοντας παράλληλα την γκάμα των επαφών μας μέσω της καλύτερης οργάνωσης του χρόνου μας. Πόσο χρόνο άλλωστε σπαταλά ένας επαγγελματίας για την εξεύρεση νέων πελατών και τη συμπλήρωση εγγράφων; Το Zoho μας βοηθά να βελτιστοποιήσουμε το cross-selling, αξιοποιώντας παράλληλα το υπάρχον πελατολόγιο και τους ανθρώπους που ήδη μας εμπιστεύονται, ενώ συμβάλλει στην καλλιέργεια κέντρων επιρροής τα οποία προσφέρουν από μόνες τους συστάσεις για τον εκάστοτε επαγγελματία.

Όλα αυτά μπορούν να οργανωθούν πολύ καλύτερα πλέον ακόμη και δωρεάν ή με ένα μικρό κόστος προκειμένου να είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε και όλες τις δυνατότητες που προσφέρουν.

Αν επιθυμείτε να λάβετε το free account του Zoho επικοινωνήστε με τον κ. Θωμά Σλάμαρη στο email στο info@iwant2helptraining.com όπου θα σας αποσταλούν οδηγίες για να δημιουργήσετε ένα free account για την επιχείρησή σας.

Δείτε τη συνέντευξη του κ. Σλάμαρη και τις δυνατοτήτες που προσφέρει το Zoho στο παρακάτω βίντεο

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Αφού δημιουργήθηκε το πρόβλημα με τον ΦΠΑ μεταξύ πρακτόρων και μεσιτών τώρα υπόσχονται λύσεις!

Ποιός ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί να ξεχάσει τις αμαρτίες της νομοπαρασκευαστικής επιτροπής που δέν άσκησαν τις κατάλληλες πιέσεις προκειμένου να μήν απαγορευτεί η

Πώς συνδέεται η πιστοληπτική ικανότητα των ασφαλιστικών εταιρειών με την κυβερνοασφάλεια;

Μια θετική συσχέτιση μεταξύ των πιστοληπτικών ικανοτήτων των ασφαλιστικών εταιρειών και της κυβερνοασφάλειας τους, εντοπίζει η νέα έκθεση της Fitch Ratings. Η

City Insurance: Ασφαλιστικές εταιρείες εντός και εκτός Ρουμανίας διεκδικούν το χαρτοφυλάκιο της με πάνω από 3 εκατ. πελάτες

Σαν βόμβα έσκασε η είδηση ότι τουλάχιστον 2 εταιρείες, μια εκ των οποίων και εκτός Ρουμανίας, εξετάζουν το ενδεχόμενο εξαγοράς του χαρτοφυλακίου