Μαύρος Γάτος

Πρωτοφανές ασφαλιστικό αδιέξοδο! Οδική βοήθεια προκάλεσε ζημιά 25.000€ σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Ένα ατελείωτο αλισβερίσι ευθυνών έχει ξεκινήσει ανάμεσα σε έναν ιδιοκτήτη ηλεκτρικού αυτοκινήτου και μια εταιρεία οδικής βοήθειας με αφορμή τη βλάβη που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της ρυμούλκησης του οχήματός του.

Πιο συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης του ηλεκτροκίνητου Ford Mustang Mach-E ταξίδευε από τον Καναδά με προορισμό την Φλόριντα, όταν το αυτοκίνητό του παρουσίασε μια δυσλειτουργία που τον ανάγκασε να σταματήσει την πορεία του και να σταθμεύσει στην άκρη του δρόμου, καλώντας την οδική βοήθεια.

Οι υπάλληλοι της εταιρείας οδικής βοήθειας μετακίνησαν το όχημα στην ειδική πλατφόρμα και το μετέφεραν στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία της Ford, προκειμένου να διαπιστωθεί η βλάβη που είχε παρουσιάσει.

Ωστόσο, όταν οι μηχανικοί της εταιρείας έλεγξαν το όχημα, διαπίστωσαν ότι πέραν της αρχικής μηχανικής βλάβης είχε προκληθεί σημαντική ζημιά και στο σύστημα ψύξης της μπαταρίας του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, η παρεχόμενη υπηρεσία της οδικής βοήθειας δεν ήταν η ενδεδειγμένη μ’ αποτέλεσμα να προκληθεί εν λόγω ζημιά στην μπαταρία, η επισκευή της οποίας κοστολογήθηκε στα 28.000 δολάρια (25.000 ευρώ).

Όπως τονίζει ο οδηγός, οι άνθρωποι της οδικής βοήθειας υπέπεσαν σε σοβαρά σφάλματα κατά τη διάρκεια πρόσδεσης της Mach-E πριν γίνει φόρτωσή της στην πλατφόρμα.

Η εν λόγω υπόθεση παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για ένα ασφαλιστικό αδιέξοδο, δεδομένου ότι η εταιρεία οδικής βοήθειας αρνείται τις κατηγορίες για πρόκληση ζημιάς στο όχημα, ενώ και η Ford τονίζει ότι δεν αναγνωρίζει την ευθύνη βλάβης στην μπαταρία δεδομένου ότι δεν πρόκειται για κάποιο εργοστασιακό λάθος. Παράλληλα, η ασφαλιστική εταιρεία δεν είναι σε θέση να καλύψει τη συγκεκριμένη αποζημίωση χωρίς να έχει οριστεί ο υπαίτιος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αντίστοιχα περιστατικά που έχουν παρουσιαστεί στο παρελθόν η ασφαλιστική εταιρεία εν τέλει αποζημίωσε τους ασφαλισμένους, οι οποίοι ωστόσο έπρεπε να περιμένουν για μήνες μέχρι η αντιπροσωπεία να τους παραδώσει το όχημα.

Ως ελαφρυντικό για τους εργαζομένους της Ford Assistance ενδεχομένως να μπορούσε να θεωρηθεί η απειρία τους πάνω σε σχετικές περιπτώσεις, δεδομένης της μη ευρείας ακόμη χρήσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Βέβαια τα εγχειρίδια των ηλεκτρικών παρέχουν σαφή πληροφόρηση για το πώς πρέπει να γίνεται η ρυμούλκηση, συνεπώς αν είχαν συμβουλευτεί το εγχειρίδιό τους ίσως να είχαν γλιτώσει από μπελάδες.

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο