Το τελευταίο διάστημα ο mavrosgatos.gr δέχεται πληθώρα παραπόνων από επαγγελματίες του κλάδου οι οποίοι δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από ΜΕΓΑΛΟ επιμελητήριο της χώρας.
Ενδεικτικά σας αναφέρουμε προβλήματα που πολλοί μας έχετε αναφέρει:
Επαγγελματίας προσέρχεται στο επιμελητήριο προκειμένου να ζητήσει αλλαγή διεύθυνσης της έδρας του. Η αγενέστατη υπάλληλος τον ενημερώνει πως πρέπει αυτή η διαδικασία να γίνει ψηφιακά. Ο επαγγελματίας κάνει την διαδικασία ψηφιακά και μέχρι και σήμερα (20 μέρες) δεν έχει δει την αλλαγή τη στιγμή που όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες το τακτοποίησαν εντός 24 ωρών (πχ ΕΦΚΑ, TAXIS)
Επαγγελματίας προσέρχεται προκειμένου να δώσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο επαγγελματικής ευθύνης. Η υπάλληλος του ζητάει να πληρώσει την συνδρομή του η οποία έχει καταλυτική ημερομηνία πληρωμής….την 31/12/2021!!!!
Ο επαγγελματίας – μέλος του επιμελητηρίου – αναφέρει πως…μπορεί να πληρώσει τη συνδρομή του μέχρι το τέλος του έτους και λαμβάνει την απάντηση «Έτσι είναι η διαδικασία κύριέ μου!»
Πολλές είναι και οι περιπτώσεις που υπάλληλοι του συγκεκριμένου ΜΕΓΑΛΟΥ επιμελητηρίου χάνουν έγγραφα μελών και τα ζητούν εκ νέου προκαλώντας χάσιμο χρόνου και εκνευρισμό στα μέλη.
Αξίζει να αναφέρουμε πως ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ του συγκεκριμένου επιμελητηρίου διαλαλεί δεξιά και αριστερά για την ψηφιοποίηση του επιμελητηρίου και των υπηρεσιών του προς τους επαγγελματίες χωρίς όμως αυτό να συμβαίνει. Η συγκεκριμένη ψηφιοποίηση του επιμελητηρίου έγινε με πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ – όλα χρήματα από τις συνδρομές των μελών.
Οσο για το ποιό επιμελητήριο είναι….
Οι αναγνώστες μας είναι γατόνια.