Την ετήσια έκθεσή του για τις αναφορές και τις καταγγελίες που δέχτηκε το 2021 δημοσίευσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, σύμφωνα με την οποία από τις 11.407 αναφορές οι 401 σχετίζονται με ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, στις οποίες συγκαταλέγεται ο ασφαλιστικός κλάδος αποτελούν το 14% των συνολικών αναφορών.
Όπως προκύπτει από την έκθεση του ΣτΚ το 38,4% των αναφορών για την ασφαλιστική αγορά αφορά ασφαλίσεις υγείας και ατυχημάτων, το 30,7% έχει να κάνει με ασφαλίσεις περιουσίας, το 30,2% με ασφάλειες ζωής, ενώ καταγράφηκαν και κάποια ελάχιστα περιστατικά στους κλάδους μεταφορών και ταξιδίων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με πέρσι ο αριθμός των καταγγελιών για τις υπηρεσίες ασφάλισης εμφανίζεται ελαφρά μειωμένος, ωστόσο παραμένει σε υψηλά επίπεδα.