Συνήγορος του Καταναλωτή: Ποιοι κλάδοι ασφάλισης είχαν τις περισσότερες αναφορές το 2021;

Facebook
Twitter
LinkedIn

Την ετήσια έκθεσή του για τις αναφορές και τις καταγγελίες που δέχτηκε το 2021 δημοσίευσε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, σύμφωνα με την οποία από τις 11.407 αναφορές οι 401 σχετίζονται με ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, στις οποίες συγκαταλέγεται ο ασφαλιστικός κλάδος αποτελούν το 14% των συνολικών αναφορών.

Συνήγορος του Καταναλωτή: Ποιοι κλάδοι ασφάλισης είχαν τις περισσότερες αναφορές το 2021;

Όπως προκύπτει από την έκθεση του ΣτΚ το 38,4% των αναφορών για την ασφαλιστική αγορά αφορά ασφαλίσεις υγείας και ατυχημάτων, το 30,7% έχει να κάνει με ασφαλίσεις περιουσίας, το 30,2% με ασφάλειες ζωής, ενώ καταγράφηκαν και κάποια ελάχιστα περιστατικά στους κλάδους μεταφορών και ταξιδίων.

Συνήγορος του Καταναλωτή: Ποιοι κλάδοι ασφάλισης είχαν τις περισσότερες αναφορές το 2021;

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με πέρσι ο αριθμός των καταγγελιών για τις υπηρεσίες ασφάλισης εμφανίζεται ελαφρά μειωμένος, ωστόσο παραμένει σε υψηλά επίπεδα.

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο

Τί είναι τελικά η τεχνητή νοημοσύνη και τι ρόλο παίζει στην κυβερνοασφάλεια

Έχετε σκεφτεί ποτέ πώς χρησιμοποιούν οι κυβερνοεγκληματίες την τεχνητή νοημοσύνη ή ακόμα και οι ομάδες που υπερασπίζονται την ασφάλειά μας στην κυβερνοασφάλεια;