Μαύρος Γάτος

Θέλετε να λανσάρετε ένα νέο εξειδικευμένο ασφαλιστικό προϊόν; Τα 3 βασικά βήματα για να διαμορφώσετε τη στρατηγική σας

Facebook
Twitter
LinkedIn

Της Σωτηρίας Γιαννακοπούλου,

Τα δεδομένα στην ασφαλιστική αγορά αλλάζουν διαρκώς. Οι ανάγκες των καταναλωτών διευρύνονται και εξειδικεύονται με τις ασφαλιστικές εταιρείες να ακολουθούν, προσφέροντας καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα που λίγα χρόνια πριν θα ήταν αδύνατον ακόμη και να τα σκεφτούμε. Τα νέα αυτά προγράμματα διαφοροποιούν τις ασφαλιστικές εταιρείες στην αγορά, βοηθώντας τες να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό αλλά και να ενισχύσουν τα περιθώρια κέρδους τους. Σε περιπτώσεις όπου δεν μιλάμε για ένα ασφαλιστικό προϊόν που χαίρει μαζικής εμβέλειας, για την επιτυχημένη διανομή του κάθε εταιρεία καλείται να διαμορφώσει ένα συγκεκριμένο στρατηγικό πλάνο, προκειμένου να κατακτήσει το αγοραστικό κοινό.

Ποιοι θα πρέπει να είναι οι κύριοι πυλώνες της στρατηγικής μας και τι θα πρέπει να προσέξουμε όταν λανσάρουμε ένα νέο εξειδικευμένο ασφαλιστικό προϊόν; 

 

1. Συνεργασίες με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές 

Τα διαδικτυακά κανάλια διανομής μπορεί να είναι αποτελεσματικά για κάποια συμβατικά ασφαλιστικά προϊόντα, ωστόσο για την προώθηση εξειδικευμένων προγραμμάτων είναι απαραίτητη η συμβολή ενός έμπειρου επαγγελματία που έχει την ικανότητα να εντοπίζει καταναλωτές, οι οποίοι πράγματι θα ενδιαφέρονταν για το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Εξαιρετικά σημαντική ωστόσο είναι και η στόχευση τοπικών αγορών, αναπτύσσοντας συνεργασίες με ασφαλιστικούς πράκτορες με αξιόλογη επιρροή στους τοπικούς κύκλους. Οι συνεργασίες με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές συμβάλλει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων, ενώ παράλληλα δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ των εταιρειών και των καταναλωτών.

Η μεγαλύτερη δύναμη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών έγκειται στην ικανότητά τους να χτίζουν γνήσιες και διαπροσωπικές σχέσεις με τους καταναλωτές, κερδίζοντας έτσι την αφοσίωση των πελατών τους. Με τον τρόπο αυτό ακόμη και σε περιπτώσεις που οι τιμές των προϊόντων αυξάνονται, οι πελάτες μπορεί να μην παραμείνουν. Με άλλα λόγια, οι συνεργασίες με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και πράκτορες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως μακροπρόθεσμες επενδύσεις για τις ασφαλιστικές εταιρείες.

 

2. Χρησιμοποιήστε ψηφιακά εργαλεία για να τροφοδοτήσετε τη διανομή σας 

Η διαμεσολάβηση μπορεί να αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά της στρατηγικής των πωλήσεων του νέου σας προϊόντος, αλλά μια παραδοσιακή προσέγγιση ενδεχομένως να περιορίσει την αποτελεσματικότητά τους ή να επιβραδύνει τη διείσδυσή σας στην αγορά. Για την επίτευξη των επιθυμητών στόχων στη ψηφιακή εποχή είναι απαραίτητη η χρήση της τεχνολογίας. Τα σύγχρονα εργαλεία βοηθούν τους αντιπροσώπους σας να δημιουργήσουν μια αξέχαστη εμπειρία στους καταναλωτές, γεγονός που θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον τους και για μελλοντικά προϊόντα.

Σε ποια εργαλεία θα πρέπει ωστόσο να επενδύσετε;

  1. Ισχυρό λογισμικό CRM. Το λογισμικό CRM βοηθά τους αντιπροσώπους σας να συγκεντρώνουν τις πληροφορίες επικοινωνίας με τους πελάτες και να αυτοματοποιούν επαναλαμβανόμενες εργασίες.
  2. Διαδικτυακές εφαρμογές. Μια ψηφιακή, απλοποιημένη διαδικασία εφαρμογής διευκολύνει τη συλλογή και αποθήκευση σημαντικών πληροφοριών των πελατών.
  3. Αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης. Τεχνολογικά εργαλεία όπως τα chat boxes παρέχουν άμεση εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους συμβάλλοντας στην άμεση διευθέτηση προβλημάτων αλλά και στην αποφυγή σφαλμάτων

 

3. Ενισχύστε το back-end support

Όταν οι συνεργάτες σας ασχολούνται με την πώληση των νέων προγραμμάτων, δεν θα πρέπει να ανησυχούν για το χειρισμό άλλων βασικών επιχειρηματικών λειτουργιών. Παρέχετε στους αντιπροσώπους σας υποστήριξη back-end, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν στην καθημερινή τους εργασία, προκειμένου να αυξηθούν οι ρυθμοί διανομής του προϊόντος σας.

Ένα αποδοτικό back-end support περιλαμβάνει:

  • Συστήματα αξιολόγησης και αναδοχής βασισμένα στη τεχνητή νοημοσύνη.
  • Εργαλεία συμμόρφωσης και ελέγχου.
  • Παρακολούθηση προμηθειών και αποθήκευση δηλώσεων βάσει cloud.
  • Υποστήριξη για digital και social media marketing.
  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών.

 

Με τα παραπάνω τεχνολογικά μέσα, οι συνεργάτες σας μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο από απλές αλλά χρονοβόρες εργασίες και να αναπτύξουν το πελατολόγιό τους, προσφέροντας παράλληλα άμεση και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.

 

Με πληροφορίες από dig-in.com

Πηγή: insuranceforum.gr

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο