Μαύρος Γάτος

Ζάννης-Παπαδοπούλου: Η ταξιδιωτική ασφάλιση σε πρώτο πλάνο εν μέσω πανδημίας – Η ΑΝΑΞ επενδύει στο δίκτυό της, επιδιώκοντας νέες συνεργασίες

Facebook
Twitter
LinkedIn

Για την αξία της ταξιδιωτικής ασφάλισης, τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο κλάδος εν μέσω πανδημίας, αλλά και τις αλλαγές που φέρει η χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων μίλησαν ο Ευριπίδης ΖάννηςΔιευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΑΞ Ασφαλιστικές Πρακτορεύσεις και η κα Άννα Παπαδοπούλου, Υπεύθυνη Κλάδου Ταξιδιωτικών Ασφαλίσεων της εταιρείας στην ομιλία τους στο 34th Thessaloniki Insurance Conference. 

Ένα ταξίδι αποτελεί πάντοτε τον καλύτερο τρόπο απόδρασης από την καθημερινότητα. Διευρύνει τους ορίζοντές μας και ανοίγει το δρόμο για νέες εμπειρίες ζωής. Η ταξιδιωτική ασφάλιση αποτελεί έναν πολύτιμο σύμμαχο για κάθε ταξιδιώτη, προστατεύοντάς τον από απρόβλεπτους παράγοντες που μπορούν να διαταράξουν την εξόρμησή του.

Όταν στις αρχές του 1990 ο κ. Ζάννης μίλησε για πρώτη φορά σε πελάτη του ιδιοκτήτη ταξιδιωτικού γραφείου για την ταξιδιωτική ασφάλιση ήταν κάτι πραγματικά πρωτόγνωρο. Ωστόσο, το συμβόλαιο αυτό αποτέλεσε την αφορμή για τη διείσδυση της ΑΝΑΞ σε μια νέα αγορά, με την οποία σήμερα έχει ταυτιστεί, διαθέτοντας μεγάλη εξειδίκευση και τεχνογνωσία. Όπως τονίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος τη ΑΝΑΞ, από τότε μέχρι σήμερα η αγορά έχει αλλάξει πάρα πολύ, ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια λόγω και της ανάπτυξης των νέων τεχνολογικών εργαλείων.

«Ένας σημαντικός πλέον παράγοντας για την ενίσχυση του κλάδου της ταξιδιωτικής ασφάλισης είναι οι τεχνολογικές υποδομές. Για να μπορείς να είσαι μέσα σε αυτό το παιχνίδι πρέπει να αξιοποιείς τη τεχνολογία και όλες τις υπόλοιπες υποδομές, αναπτύσσοντας δυνατότητες, ώστε να μπορείς να είσαι άμεσος και γρήγορος και να έχεις πολύ μεγάλους τζίρους. Να διαχειρίζεσαι τα κόστη σου, να είσαι ανταγωνιστικός, συνεπής στις αποζημιώσεις και να έχεις μια καλή φήμη στην αγορά.»

Στις μέρες μας, σε μία εποχή στην οποία ο τουρισμός απειλείται διαρκώς λόγω της πανδημίας, η ταξιδιωτική ασφάλιση τέθηκε σε πρώτο πλάνο. Ασφαλώς, η έξαρση του κορωνοϊού επηρέασε άμεσα τον κλάδο, όπως άλλωστε και τον τομέα του τουρισμού. Τους πρώτους μήνες της πανδημίας, όπως τονίζει ο κ. Ζάννης, πράγματι ο κλάδος δέχθηκε ισχυρό πλήγμα, όπως άλλωστε και ο τομέας του τουρισμού γενικότερα, γεγονός που αποτυπώθηκε και στην παραγωγή των συμβολαίων.

«Έτυχε το πρώτο εξάμηνο του 2020 στο συγκεκριμένο χώρο να έχουμε αρνητικό τζίρο. Τι σημαίνει αρνητικός τζίρος; Δεν είχαμε μείωση τζίρου, είχαμε τζίρο πλην, γιατί όλα μας τα μεγάλα συμβόλαια που λήγανε 31/12 ακυρώθηκαν. Οι πελάτες ζητούσαν τα χρήματά τους πίσω και δεν ανανεώνονταν οι συνεργασίες για το επόμενο διάστημα. Ο χώρος του travel για μας είναι μια συνολική αγορά. Είναι τα ταξιδιωτικά γραφεία, τα λεωφορεία, τα ξενοδοχεία, είναι εξειδικευμένες ανάγκες, οπότε το βλέπουμε συλλογικά. Το αρχικό σοκ το ξεπεράσαμε παρατηρώντας πώς εξελίσσεται η ανθρωπότητα και πώς εξελίσσεται η τουριστική αγορά.», αναφέρει ο κ. Ζάννης.

Στη διάρκεια της πανδημίας η ταξιδιωτική ασφάλιση πρόσφερε απτές λύσεις στους ταξιδιώτες, γεγονός που ανέδειξε την αξία της ιδιαιτέρως σε περιόδους κρίσεων, όπως αυτή της πανδημίας. Το γεγονός αυτό την καθιστά πιο απαραίτητη από ποτέ, προστατεύοντας τους ασφαλισμένους πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, σημειώνει η κα Παπαδοπούλου.

«Σε περίπτωση που ο ασφαλισμένος βρεθεί θετικός κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, τότε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης μπορεί να καλύψει τη διαμονή σε ξενοδοχείο καραντίνας, όπου και αν βρίσκεται ο πελάτης, καθώς και την ιατρική του περίθαλψη. Εάν και εφόσον χρειαστεί καλύπτει φυσικά και τη δαπάνη ακύρωσής του ταξιδιού του σε περίπτωση που δεν καταφέρει ο ασφαλισμένος να το υλοποιήσει.» 

Ασφαλώς, οι καλύψεις της ταξιδιωτικής ασφάλισης δεν περιορίζονται αποκλειστικά στους κινδύνους που απορρέουν από τον Covid. Το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ταξιδιωτικής ασφάλισης καλύπτει τον ασφαλισμένο από κάθε ενδεχόμενο κίνδυνο που μπορεί να αντιμετωπίσει στη διάρκεια του ταξιδιού του, από την περίπτωση του ατυχήματος μέχρι και την απώλεια αποσκευών.

«Η ταξιδιωτική ασφάλιση παρέχει παράλληλα προστασία και κάλυψη και άλλων περιπτώσεων, όπως για παράδειγμα οι ιατροφαρμακευτικές δαπάνες και δαπάνες νοσηλείας σε περίπτωση αιφνίδιας ασθένειας ή ατυχήματος, ή ακόμη και απώλεια αποσκευών.», αναφέρει η κα Παπαδοπούλου.

«Ένα επιπλέον σημαντικό όφελος της ταξιδιωτικής ασφάλισης είναι η πρόσβαση του πελάτη σε υπηρεσίες βοήθειας σε παγκόσμιο επίπεδο, μέσα από τη διαχείριση των call centers των ασφαλιστικών εταιρειών, τα οποία τον βοηθούν να έχει μια πιο άμεση επικοινωνία και επαφή με την εταιρεία, ώστε λύσει το πρόβλημά του.»

Με γνώμονα την πάνω από 30 χρόνια εμπειρία και τεχνογνωσία της, η ΑΝΑΞ έχει σχεδιάσει και παρέχει στους συνεργάτες της ταξιδιωτικά ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε ταξιδιώτη για οποιονδήποτε κίνδυνο και οπουδήποτε χρειαστεί. Παρά το γεγονός ότι τα προηγούμενα χρόνια η προσέγγιση της εταιρείας ήταν πελατοκεντρική και δεν είχε αναπτύξει δίκτυο, το τελευταίο διάστημα η ΑΝΑΞ έχει δώσει έμφαση σε συνεργασίες με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, δημιουργώντας ένα νέο δυνατό και εξειδικευμένο τμήμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και του δικτύου της, επιδιώκοντας νέες συνεργασίες. Όπως δηλώνει ο κ. Ζάννης:

«Κάνουμε μια προσπάθεια το τελευταίο χρονικό διάστημα και αναπτύσσουμε προϊόντα, τα οποία το κάθε δίκτυο τα έχει ανάγκη. Νομίζω ότι δεν πρέπει κανείς να δει τον άλλον ανταγωνιστικά. Ούτως ή άλλως όλοι μας πάνω κάτω με τις ίδιες εταιρείες συνεργαζόμαστε για να πάρουμε ένα προϊόν το οποίο πιστεύουμε ότι καλύπτει τις ανάγκες μας.»

«Αρκετοί από εσάς συνεργάζεστε με κάποια γραφεία που μπορεί να θεωρηθούν ανταγωνιστές μας. Εμείς θεωρούμε ότι η διαμεσολάβηση έχει πολύ μεγαλύτερα συμφέροντα να δει συνολικά, να ενισχύσει τις δυνατότητές της και να συγκεντρωθεί σε γραφεία που είναι εξειδικευμένα σε κάποιες υπηρεσίες. Με αυτό το τρόπο μπορεί να εξασφαλίσει και ένα καλύτερο προϊόν και να διεκδικήσει μεγαλύτερα έσοδα και προμήθειες.», τονίζει στο λόγο του ο κ. Ζάννης.

«Είμαστε στη φάση να δημιουργήσουμε μια συνεργασία που πραγματικά να δίνουμε το κέρδος σαν μέρισμα στους συνεργάτες μας. Πάνω στο κομμάτι αυτό της εξειδίκευσης που αφορά τη ταξιδιωτική ασφάλιση, την αστική ευθύνη, έχουμε διαχειριστεί χιλιάδες υποθέσεις τα τελευταία χρόνια, των λεωφορείων και ό,τι σχετίζεται με τον τουρισμό. Θα πρέπει να δούμε την επόμενη μέρα. Σε μια αγορά που συγκεντρώνονται τα συμφέροντά μας είναι καλύτερο να τα εξυπηρετούμε από κοινού κι όχι σε μια αντιπαλότητα και σε αντικρουόμενες καταστάσεις μεταξύ μας. Να πάμε σε μια επόμενη μέρα με μεγαλύτερη νηφαλιότητα και καλύτερη διάθεση.»

Δείτε τις ομιλίες του Ευριπίδη Ζάννης και της Άννας Παπαδοπούλου στα παρακάτω βίντεο

 

 

Περισσότερα από τον Μαύρο Γάτο